Beantwoord

Promoties

  • 19 November 2018
  • 19 reacties
  • 852 Bekeken

beste

van welke promoties kan ik gebruik maken
icon

Beste antwoord door AkiW 4 December 2018, 16:08

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 1
Hoi , als je al klant bent bij Proximus , zoals wij die al jaren klant zijn , zal je van de promoties die er zijn nooit kunnen genieten . Vaste klanten laten ze in de kou staan . Betalen mogen we wel maar een Promotie zit er niet in . 😤 😤
dacht ik ook al
Reputatie 1
Overstappen naar een andere provider . Goedkoper en betere voorwaarden .
Promo zeggen ze...
Wij zijn pas klant geworden.
Tuttimus en daarbij een tv oor 69€ extra.
Moet het toch wel "lukken" dat de mail om die 69€ extra te betalen + een afleverdatum te kiezen voor de tv niet is aangekomen in onze mail.
Dus na 6 x bellen en mailen naar klantendienst nog steeds niks.
Daar krijg je het antwoord, tja we kunnen u niet helpen en sturen een mail naar desbetreffende dienst.
Dienst? helpdesk is toch waar je moet zijn om alles te regelen?
De zogezegd desbetreffende dienst heeft ondertussen nog niks laten weten maar om onze gsm's over te nemen van de andere provider zijn ze heel vlug geweest.
Mail dat internet in orde komt en een installateur zal langskomen binnenkort heel vlug hoor maar dat we een tv cadeau krijgen, ja daar kunnen ze ons niet mee helpen want het is de "Desbetreffende dienst die daar over gaat die dat moet regelen"
Ik vind dat hier toch een reukje aan hangt.
Reputatie 1
Ja da kennen we , beloven en niks doen .
Wij hadden enkele maanden geleden problemen met TV en ze hadden ook beloofd om een technieker langs te sturen en tot nu nog NIEMAND gezien .Ik had gebeld voor promoties van Tuttimus maar da is niet voor bestaande klanten , mijn vraag was dan , welke promo voor vaste klanten , ANTWOORD was dan ' GEEN PROMO OF KORTINGEN VOOR DE VASTE KLANT ' toen heb ik het gesprek in boosheid beëindigd . Wij zijn aan het uitzien naar een andere provider . Orange heeft bij ons al een voorbeeld uitgewerkt en dat ziet er goed uit .
Wanneer wordt er eens aan de vaste klant gedacht. (Hiermee spreek ik voor mijn ouders en schoonouders die al meer dan 25 jaar klant zijn bij jullie). Jullie houden wel acties en promoties om nieuw klanten binnen te rijven maar, vergeet niet je vaste klant als die ook niet in de watten worden gelegd dan krijg je slechte mond tot mond reclame en dan is de kans dat je klanten verliest groot.

De zogenaamde acties voor de vaste klant is bullshit en is ook niet vet. 1 bonusfilm per maand voor een film waar niemand van gehoord heeft of naar kijkt of een dag naar een pretpark maar, nooit zo'n acties dat je zoals nu een tv, ps4 of een surround sound dat is alleen maar voor nieuwe klanten. Alsook de Premium Club, je krijgt punten die maar ongeveer een jaar geldig zijn. Vroeger kon je die punten sparen een een gsm van kopen waar je nog een beetje voor moest bij betalen en nu is dat er niet meer.
Ik ben hier niet mee akkoord, als hier geen verandering in komt dan zijn we genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.

Jullie moeten ook aan de vaste klanten denken en niet alleen aan de potentiële volgende klant.
Toch makkelijk, verander om de 2j. Leuke PS4 in ieder geval 🙂 Binnen 2j terug naar telenet 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Indien je momenteel als bestaande klant, nog geen internetabonnement hebt en voor de Tuttimus pack kiest, dan kan je ook genieten van onze huidige promo's ( 3 cadeaus). Tuttimus promo is enkel geldig: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internet-abonnee die voor Tuttimus kiest.

Als bestaande klant, kan je ook van onze nieuwe promo smartphones genieten ( keuzes vansmartphones met abonnement), via onze website: https://www.proximus.be/nl/id_cr_device_finder/particulieren/producten/toestellen/winkel.html#/products/?ot=jointOffer
Als ze kunnen verkopen reageren ze wel op het forum maar als er om hulp wordt gevraagd... ander verhaal.
Als bestaande klant van 23 jaar heb ik gebruik gemaakt van de smartphone promo op 22/11/2018. Taceerlink werkt niet. Nog steeds geen nieuws wanneer ik de smartphone kan afhalen. Maar lees hier dat ik niet de enige ben.
Reputatie 7
Badge +1
Als ze kunnen verkopen reageren ze wel op het forum maar als er om hulp wordt gevraagd... ander verhaal.

Klopt volledig. Van manager tot medewerker, uitzonderingen uitgesloten. Maar dit heb je overal.
Reputatie 6
Badge +3
Goeie avond,
Heb je ook nog even een klantennummer of orderreferentie dan kijken we dit even voor je na.
Mvg, Wilfried
Geen iene miene mutte => weg zijn wij.

Na 11 jaar TV + internet en 20jaar mobiele tefefonie heb ik na de teleurstelling van de geweigerde promotie beslist mijn abbonementen te optimaliseren met behulp van de concurrentie.
26/12 komt de installateur van de nieuwe provider mijn televisie activeren, de sim kaarten zijn al onderweg.

Ik zal mij rond de 60euro per maand uitsparen, voor nagenoeg dezelfde service.
Met dit geld kan ik reeds binnen het jaar één van de iene miene mutte cadeaus volledig financieren.

Bedankt voor de commerciele geste proximus!.
Ja en eigenlijk zo te zien had je al veel vroeger de vergelijking gemaakt met de concurrentie, dan had je al veel meer kunnen besparen ….
60 euro per maand is echt wel veel, ik snap niet goed hoe dat komt want ik bespaar 20 euro per maand en kom van Telenet Wigo 3Gb, geen kortingen van de eerste 3 maanden meegerekend.
Met mijn tv en internet verhuis ik naar scarlett, en met mijn gsm abonnementen naar mobile vikings. Ik had bij PM maandelijks facturen rond de 120euro. Ik betaal met de nieuwe abonnementen rond de 70euro. Maar nog altijd een serieus verschil.

Scarlett heeft wel wat minder zenders maar dat stoort mij niet.
En scarlett is wel een dochteronderneming van Proximus 🙂.
Moet ook wel toegeven dat mijn gsm abonnementen vroeger bij proximus ook al niet optimaal stonden . Je staat daar niet altijd bij stil. Dankzij deze actie alles eens goed vergeleken wat blijkbaar hoog tijd was.

Mvg
Pieter
Reputatie 2
Badge +1
Vooraleer je naar MV gaat, zou ik toch maar eens de bezoekersberichten op hun facebook pagina doornemen... Ik kom van daar en ik kan je zeggen dat ik daar voorlopig geen helpdeskmedewerker zou willen zijn 😉
Het is idd afwachten qua bereik. Scarlett is ook nog een andere goedkope optie, en die gebruiken het proximus netwerk.

Reageer