Beantwoord

Premium verdwijnt zonder meer

  • 30 January 2019
  • 9 reacties
  • 634 Bekeken

Als trouwe gebruiker van Proximus ben ik méér dan ontstemd omdat de Premium club gaat verdwijnen en ik dat gewoon via een vriend die zich wou inschrijven moest vernemen. Daar zegden ze hem namelijk dat die club op 31/1/19 verdwijnt. Mijn grieven zijn echt groot:
1) Waarom worden wij als klanten daar niet van op de hoogte gesteld?
2) Ik heb nog belwaarde om overdag te kunnen bellen en die vervalt ook op 31/1/19, zomaar, zonder meer... dit is me niet in een mail meegedeeld, maar heb ik moeten vernemen toen ik naar de klantendienst belde.
Maar tot op vandaag kan je op de Premium site met je punten wél nog belwaarde aanschaffen. Geen woord over het feit dat je morgen alles kwijt bent. Geen uitleg over het afschaffen van Premium.
3) Ik was punten aan het opsparen om eens een waardevoller cadeau te kunnen kopen. Die ben ik dus opeens kwijt. Geen uitleg, niks, noppes, nada.
Ik vind dit werkelijk schandalig en vreselijk klantonvriendelijk.
Proximus, waar zit je met je compensatie?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 April 2019, 10:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Ter info: punten inruilen zou je nog moeten kunnen lukt dat dan niet bij u via http://myproximus.be
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_exchange/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club/premium-club-punten/premium-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_collect/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club/premium-club-punten/punten-sparen-voor-premium-club-of-bizz-club.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club/premium-club-punten/een-vraag-over-uw-premium-club-of-bizz-club-geschenk.html
Ja, je kan nog punten inruilen maar als je dat doet voor belwaarde (en daar had ik het over) dan ben je vanaf morgen al je belwaarde gewoon kwijt zonder meer.
Dergelijke problemen kunnen alleen mensen van Proximus zelf dit verder voor u onderzoeken/oplossen.
Ik heb al 3x gebeld vandaag: tegenstrijdige antwoorden of "Ik kan u niet helpen" en vooral: "Ja het spijt me maar morgen wordt Premium afgeschaft" "Neen, ik weet niet of er een alternatief voor Premium komt" "Ja er komt een alternatief, maar ik weet niet wanneer" enz enz
Inderdaad hier op het forum hebben de proximus medewerkers al verscheidene keren gemeld dat het systeem met punten herzien wordt en er een andere formule komt maar zij hebben blijkbaar nog geen details wat het gaat worden en wanneer het zal doorgevoerd worden !
Reputatie 7
Badge +1
Geachte PX medewerkers is er al iets bekend aangaande de nieuwe vorm van de Premiumclub. Duurt wel heel lang dat er iets gedaan wordt voor trouwe klanten. Neem TN daar krijg je 4 apps zonder dat je pot mobiele data slinkt, met daarbij zelfs Yelo Play. Wordt tijd dat ze dit ook gaan doen met PX TV. Nee wordt weinig gedaan voor trouwe klanten, alleen zie je dat er gewerkt gaat worden aan een nieuwe lay-out van de Proximusforum. Daar zit ik echt niet op te wachten. Deze is toch overzichtelijk genoeg.
Hallo iedereen,
Momenteel bestaat de Premium Club nog altijd en als die wordt stopgezet, dan worden de leden uiteraard op de hoogte gebracht.
Maar net zoals het Forum toe was aan een "make-over", is ons getrouwheidsprogramma dat ook.
Hier wordt momenteel aan gewerkt en eens dit op punt staat dan worden alle leden/klanten hiervan op de hoogte gebracht.
Tot dan kunnen de leden van Premium Club nog altijd punten sparen.
Groetjes Samantha
Maar er werd hier toch al gemeld dat nieuwe klanten zich niet meer kunnen inschrijven op premium club, klopt dit?
Maar er werd hier toch al gemeld dat nieuwe klanten zich niet meer kunnen inschrijven op premium club, klopt dit?

Ja, dit klopt. Het is niet meer mogelijk in te schrijven op onze Premium Club.
Omdat ze het programma aan het vernieuwen zijn, maar deze klanten zullen sowieso ook recht hebben op het nieuw programma. 🙂