Beantwoord

Ontvangen factuur van iemand anders en worden gezegd dat zelf op te moeten lossen

  • 8 April 2019
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Wel GVD, dit is wel het meest bizarre ooit. We ontvangen rekeningen die niet voor ons zijn, maar van een bedrijf en we worden keer op keer gezegd dat wij maar contact moeten opnemen met dat bedrijf om de rekening in orde te brengen. Ik ga subiet op zoek naar juridische hulp. Je kunt niet zo maar iemand een rekening sturen en dan zeggen dat diegene het moet oplossen. Jullie zijn echt van God los.
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 April 2019, 15:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Tamara,

Excuses voor het ongemak.

Kan je ons via een privébericht info sturen over die firma ? factuurnummer/en of klantennummer ? Jouw gegevens ? dan laat ik dit zeker verder nakijken en rechtzetten.

Vriendelijke groeten,

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden
Hallo Tamara
Heb je ondertussen al vernomen als het in orde is of niet?
Groetjes Samantha
Hoi Samantha, dank voor je bericht. Nee, ik heb wel vernomen dat men er mee bezig zou zijn; maar ik weet niet of het nu is opgelost. Groet Tamara
Tamara
Ondertussen heb ik het even nagekeken.
De facturen die nu nog verstuurd zijn, hebben te maken met een factuur van juni 2018 waarvan wij de betaling later ontvingen.
Ik zal via Privé bericht een beetje meer uitleggen geven.
Maar ik zal het in order brengen.
Groetjes Samantha
Oke, dank je. Hij werkte daar toen al niet meer.