Vraag

Onjuist data verbruik

  • 19 April 2019
  • 2 reacties
  • 299 Bekeken

Ik heb ondertussen al enkele maanden een samsung galaxy S9 met mobilus M. Hierdoor heb ik 7GB data per maand wat voor mij enorm veel is. Maar deze maand lijkt er iets misgelopen.
Donderdag 18/04 om 23:09 krijg ik een sms: "Beste..., er resten je nog 1.3 GB van de 7.0GB...". Ik dacht hierbij dat ik gwn een beetje moest opletten.
Mijn gsm ligt op mijn nachtkastje en half uurtje later kijk ik naar mijn meldingen. Ik heb wel 5 berichten in minder dan 15 minuten over dat mijn data is opgebruikt. In de app zie ik + 599,99 mb. Als ik alles bij elkaar tel heb ik zogezegd 1,9GB opgebruikt in 15 min???? Hoe kan dat?


This topic has been closed for comments

2 reacties

Hey Nafisa
Heb je iets anders gedaan via Mobile dat je normaal niet doet?
Hotspot gebruikt voor een verbinding met een ander toestel? streaming van muziek of video's?
Zou je mij ook via een privébericht je klantnummer kunnen doorsturen, dan kan ik eens kijken wat ik zie.
groetjes Samantha
hetzelfde probleem meegemaakt, exact op hetzelfde uur op 18/04 ,
Mijn bundel wordt iedere maand vernieuwd op 18/04 00:01.
de dag erna kijk ik op Myproximus, tot mijn verbazijng zag ik dezelfde dataverbruik als de avond voordien staan,
Na verschillende keren contact met de technische dienst werd mij altijd gezegd dat het een algemeen probleem is bij Proximus en dat de dataverbruik op MyProximus niet overeenkomt met de realiteit.
Op zich niet erg, als men toegeeft dat het om een foutieve weergave gaat,en dat het een gekend technisch probleem is, ben je als klant gerust dat het in orde zal komen.
Toch na 1 maand bellen en mailen, krijg ik te horen dat ik 3.2gb heb gebruikt terwijl ik lag te slapen, en mijn GSM verbonden staat met mijn wifi.

Schandalig