Vraag

Laatste factuur

  • 12 February 2019
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Beste,

Wij hebben sinds nov 18 geen papierfacturen meer gekregen. Pas toen onze internetverbinding traag was hebben wij gebeld en uw collega liet ons weten dat er een onbetaalde factuur was en dat wij beter de app moeten downloaden. Wij hebben de factuur onmiddelijk betaald en de app gedownloadt. Nu zien wij op de app een bijkomende bedrag voor deactivatie en activatie van lijn. Wij waren nooit op de hoogte dat de lijn gedeactiveerd was en kregen zelfs op geen manier een verwittiging.
Kunt u aub dat bedrag crediteren aub?

Alvast bedankt
Razan Saadia
Nervierstraat 28, bus6
2018 Antwerpen

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Razan,

Graag ontvang ik je klantennummer via privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende [color=#0066cc"] link[/color], je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Wij hebben sinds nov 18 geen papierfacturen meer gekregen. Pas toen onze internetverbinding traag was hebben wij gebeld en uw collega liet ons weten dat er een onbetaalde factuur was en dat wij beter de app moeten downloaden. Wij hebben de factuur onmiddelijk betaald en de app gedownloadt. Nu zien wij op de app een bijkomende bedrag voor deactivatie en activatie van lijn. Wij waren nooit op de hoogte dat de lijn gedeactiveerd was en kregen zelfs op geen manier een verwittiging.
Kunt u aub dat bedrag crediteren aub?

Alvast bedankt
Razan Saadia klant nm:620193568
Nervierstraat 28, bus6
2018 Antwerpen

Reageer