Klacht wordt niet behandeld


Reputatie 1
Hallo,

Maar dan een week geleden al een klacht gestuurd naar het proximus team en deze week nog een reminder maar nog steeds geen antwoord gekregen. Dan hier maar proberen. Zie hieronder mijn klacht:

Begin vorige maand heb ik mijn nieuwe iphone SE 128 geleverd gekregen. Toen was dit een exclusief web voordeel waarbij ik een éénmalige kost van €239 heb moeten betalen samen met een dataphone optie van €10 en een contract van 24 maanden.

Nu een goeie maand later ben ik aan het kijken om voor mijn vrouw een iphone SE 32 aan te schaffen met vernieuwing van haar abonnement ook voor 24 maanden net zoals ik gedaan heb.

Nu zie ik ineens dat de prijs van iphone SE serieus gedaald is. Meer specifiek voor het toestel dat ik een maand geleden geleverd heb gekregen is dit nu met een éénmalige kost van €179 ipv €239. Dit is een verschil van €60! Ik begrijp dat de prijzen zakken en dat dit met concurrentie te maken zal hebben maar op zo'n korte termijn voel ik mij als trouwe klant serieus in de val gelokt met de exclusieve web aanbieding die ik toen heb aangegaan.

Zowel ik als mijn vrouw zijn al jaren trouwe klant en verwachten we dat we hier op één of andere manier een compensatie voor kunnen krijgen aangezien het maar een goede maand geleden is. Misschien in de vorm van een waardebon (die ik dan gebruik bij de aanschaf van de SE voor mijn vrouw) of een tijdelijke maandelijkse korting op mijn huidig abonnement. Zo niet zie ik niet in waarom mijn vrouw als trouwe klant nog bij jullie moet blijven en zal zij al zeker overschakelen naar een andere provider aangezien zei geen verplichting heeft om bij jullie te blijven.

Wachtend op een positieve reactie!

11 reacties

Klacht indienen via onafhankelijke ombudsdienst, dan moeten ze wel reageren, heb het ook allemaal meegemaakt !

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Reputatie 4
Badge +2
Ik begrijp uw frustratie maar ik snap niet dat u hiervoor een klacht indient....
Alle promoties vallen onder voorwaarden.
U bent daarmee akkoord gegaan.
Als iedereen die toen in een abonnement is gestapt, nu een compensatie zou aanvragen....
Waar gaat dit dan naartoe?
Reputatie 1
Daarom dat ik ook zeg dat het inderdaad niet onlogisch is dat prijzen zakken maar de maand nadien ineens zo fel dan voel je je toch bedrogen of niet? Dus contract binnen en klant heeft niets meer te zeggen. Mooie service noem ik dat. Persoonlijk zou ik het niet onlogisch vinden dat er nog mensen hiervoor compensatie zouden vragen.
Reputatie 4
Badge +2
Familus en Tuttimus hadden tot voor kort als promotie
"gratis installatie + 6 maanden €25 korting".
Dat is dan een verschil van €150....
Als u nu deze gsm voor mevr aankoopt voor €179
en volgende promotie staat hij bv €99,
gaat u dan opnieuw een compensatie aanvragen?
Reputatie 1
Als dit de maand nadien is wel, wat zou je hier zelf van vinden? Overal zakken de prijzen van electro dat begrijp ik ook. Heb iets gelijkaardigs aan de hand gehad met een gerenomeerde webshop waarbij na de levering de prijs ook plots gedaald was. Zij hebben mij wel een compensatie gegeven bij wijze als klantenservice. Ik heb ook niet gezegd dat ik het volledig wil gecompenseerd zien hé maar een tegemoetkoming zou ik wel appreciëren. Maar als klanten niet belangrijk zijn en je zoiets niet mag laten weten dan leg ik mij daar bij neer. Wel jammer dat je iets publiek moet zetten vooraleer er een reactie komt...
Reputatie 7
Badge +3
Tja, als het solden is, zie ik ook dikwijls dingen die plots zoveel minder kosten dan een paar dagen ervoor. Daarvoor kunnen we toch niet allemaal een compensatie vragen. Ik vrees dat je geen compensatie zal krijgen, ook niet via de ombudsman. Gewoon pech.
Ik heb hetzelfde probleem al 10 weken dat de klanten me niet kunnen bellen wegens geen ontvangst op thuisadres. Andere plaatsen geen probleem maar geen hulp van klantendienst nog interventie maar facturen moet je wel blijven betalen. Inkomsten kwijt zeer slechte service van Proximus een echte schande is het.
Ik heb begin november een klacht gestuurd. Op 18 december een mail gekregen dat ze mijn mail goed ontvangen hebben en get zo snel mogelijk gaan oplossen. Yeah right! Ik heb de hoop al lang opgegeven!! Ze zijn goed bezig!
Reputatie 7
Badge +4
Beste, heb je een dossiernummer ontvangen? Dan kijken we dit graag even verder voor je na. Groetjes Freya
verbaast me niets prijzen zakken als zot zie naar de s7 van samsung zakt bij wijze van spreken per 2weken, de s9 komt eraan den 25ste. iphone smeet de laatste tijd ook enkele op de markt, zo gaat het eenmaal de s9 word verwacht rond 8 a 900 kijk een jaar later nog eens naar de prijs.se128 kost bij concurent nu momenteel ook ongeveer 400 dus ze volgen de markt. dus als ze de prijs nu omhoog doen dan is het oke voor u hou ouder hoe duurder?
Reputatie 6
Badge +2
Ja ze werken verlieslatend zeker, die prijzen zijn allemaal berekend. Dat is koppelverkoop.
Ze gooien zelfs een tv naar je hoofd.

https://www.tijd.be/netto/budget/Laat-u-niet-vangen-door-goedkope-gsm/9890836?ckc=1&ts=1519118188

Reageer