Vraag

Klacht over behandeling factuur

  • 16 August 2018
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Goeiemorgen

Vorige maand kreeg ik een smsje met de melding dat ik meer dan €50 boven mijn abonnement zat. Aangezien ik er geen idee van had dat ik zo veel verbruikt had, heb ik meteen de klantendienst gebeld. Daar kon de persoon in kwestie niet meteen zien waarom ik zo'n hoge factuur had. Na minutenlang zoeken, zag hij dat ik veel internet verbuik had. Oké zei ik, maar via de applicatie zag ik dat ik op 5.25GB zat van de 5GB die in mijn abonnement inbegrepen is. Maar de klantendienst wist mij te zeggen dat ik veel meer verbuik dan dat had! Hoe kan dat? Komt de applicatie en de factuur dan niet overeen??

Dan vroeg ik een gedetailleerde factuur, maar die onbeleefde persoon kon mij dit niet bezorgen, deze moest ik opvragen via mail - en heb ik dan ook meteen gedaan, zonder resultaat uiteraard...
Aangezien ik een correcte betaler ben, en mijn factuur dus op tijd wou betalen (mits het zien van de gedetailleerde factuur), belde ik nogmaals naar de klantendienst, om nog maar eens mijn verhaal te doen. Deze persoon zei ook dat ik meer dan 5.25GB verbruik had, maar alweer kreeg ik geen detail van de factuur... Deze persoon verwees mij wel door naar dit forum om mijn klacht te formuleren, en gaf mij ook betaaluitstel, aangezien ik mijn factuur dus niet wil betalen zonder detail.. logisch lijkt me?

Conclusie van verhaal, ik vind het NIET correct dat er applicatie een volledig fout beeld geeft van je factuur. Zo heb ik nu een rekening van boven de €80 terwijl ik er geen enkel idee van had dat mijn verbruik zo hoog lag. Alsook krijg ik maar geen detail van deze factuur?
Sorry Proximus, maar zonder antwoord/ wederdienst van jullie kant, zijn jullie mij als klant kwijt (en dit terwijl we net op het punt stonden om ook ons tv- en internet abonnement naar jullie over te plaatsen)

Groeten
Eva

3 reacties

Ter info in afwachting van verder afhandeling door iemand van Proximus Team:
Je zou normaal de details op volgende manier moeten kunnen vinden via
> MyProxilmus (proximus.be/login) > Mijn factuur > (naar de gewenste factuur gaan) > Meer details
De details kun je enkel via het icoontje 'Excel' downloaden. (Pdf geeft enkel de gewone factuur weer)
Beste Martin, bedankt voor uw reactie
Maar ook via mijn account geraak ik niet aan een gedetailleerde factuur, geen idee wat er fout is!
ik steek de foto's in de bijlage, zodat Proximus dit ook ziet...
Ps, dit scherm zie ik alleen door op de link in de mail met mijn factuur te klikken.
Als ik gewoon in log op mijn account zie ik zelfs mijn facturen niet.. zie 2e foto

groeten

Reputatie 7
Badge +4
Dag Eva,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer