Beantwoord

Kado film toch aangerekend

  • 8 March 2018
  • 8 reacties
  • 524 Bekeken

Beste Proximus ,


Onlangs bestelde ik een film en had deze betaald met een kado film waarvan ik er nog 8 had en 1 van gratis film/maand.
Nu echter bij controle van de kosten blijkt dat er een kado film minder is EN er werdt een huur film aangerekend? Hoe kan dit? Want heb nu 7kado films nog en 1 gratis film/maand. Dus de kado fikm is er af en aangetekend?

Mvg
icon

Beste antwoord door AkiW 10 March 2018, 17:02

Bekijk origineel

8 reacties

FWIW: Ter info:
◙ Je moet een onderscheid maken tussen de 2 credits:
  • kadofilm: deze maandelijkse kadofilm zit inbegrepen in je Familus of Tuttimus en kun je gebruiken in de categorie 'Blockbuster'. Deze credit kan je niet opsparen. Een ongebruikte credit zal dus vervallen.
  • 'op aanvraag' credit: dit zijn credits die je vrij kan gebruiken in heel het op aanvraag aanbod. Deze credits kan je opsparen. Je kan deze verkrijgen via een wedstrijd, actie, commerciële geste etc.
Idd dan had 1 kado film en 7credits. Waarvan nu nog maar 6 credits 1 kado film en een aangerekende kost op mijn factuur voor 1 film
Dan zullen de mensen van het proximus team, als ze je post hier lezen, het even voor je verder moeten natrekken.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr doorgeven via deze privé link ? :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +1
Onlangs een gratis film gekregen van PX als commerciële geste. Afgelopen zondag gekeken. Wat blijkt. Kijk maandag in Myproximus en blijkt deze film a € 4,99 aangerekend te zijn. Geacht PX Team is het mogelijk dat dit ongedaan gemaakt wordt. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Ter info: bij mij was dit ook zo maar uiteindelijk op de definitieve factuur stond die niet aangerekend
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1, zie info van Martin. Indien effectief aangerekend, geef maar een seintje! Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1, zie info van Martin. Indien effectief aangerekend, geef maar een seintje! Grt, HeidiE

Hallo Heidie, bedankt stuur je een bericht indien aangerekend. Mvg, Antoon

Reageer