Vraag

Gedetailleerde facturen

  • 26 March 2019
  • 6 reacties
  • 610 Bekeken

We vroegen gedetailleerde facturen aan van het afgelopen jaar maar ontvingen blanco documenten. Enkel de laatste 4 maanden werden half gedetailleerd bezorgd.
Kan dit alsnog MET VOLLEDIGE DETAILS bezorgd worden voor het volledige jaar? Dwz, oproeper, opgeroepene, tijdstip, datum, ook voor SMS, MMS, etc ...

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

jullie hebben een MyProximus account waar regelmatig wordt ingelogd zie ik ?

Via die weg kan je details opvragen en in excel formulieren zetten ? is dit niet voldoende ?

mvg, Tina
Inderdaad, we consulteren ons MyProximus account…. met momenteel nutteloze lege excell-files! 🤔
Wat we momenteel ontvingen is hetzij LEEG hetzij met ontbrekende cruciale informatie...
GELIEVE voor de afgelopen 12 maanden deze VOLLEDIG aan te vullen, zodat we voor kwestieus nummer de details kunnen nagaan. Dit is voor ons van uitermate belang!
Alvast bedankt!
mss toch eens proberen om een sms te sturen zoals hier opgegeven werd door een Proximus medewerker
Hallo,

kan je mij het betreffend proximusklanten nr doorgeven waarvan je de detailfacturen wenst te kunnen raadplegen? Je kan steeds je detailfacturen snel en eenvoudig raadplegen, via je Myproximus account. En over welke gsm nr gaat het precies dat je de details wenst te zien?

Standaard staan de details van een mobiel nummer (geactiveerd na 24/06!) verborgen voor de betaler, maar de gebruiker kan dit zelf aan- of uitzetten.
Hoe doe je dat?:
De gebruiker kan vanop zijn mobiel nummer een gratis sms sturen met het woord 'tonen' naar het nummer 8787 om zijn "details" zichtbaar te maken.
Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst:
Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms:
"Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan zichtbaar."

Groeten, Akhi
Yep, absoluut, klantennummer èn gsmnummer hier op het forum meedelen???
Yeah right! Dat doe ik zeker NIET.
Kan je misschien een andere manier geven om u te bereiken zonder dat ik telkens een andere callcenter medewerker aan de lijn krijg? Zou best handig zijn mocht 1 medewerker zich bezighouden met hetzelfde dossier. Moet telkens het hele verhaal opnieuw doen!
Mijn vraag is toch simpel, dacht ik:
IK WIL VAN DE AFGELOPEN 12 MAANDEN EEN GEDETAILLEERDE FACTUUR MET ALLE GEGEVENS, DUS GEEN 12 ENVELOPPEN MET BLANCO PAGINA'S IN DE BRIEVENBUS, NOCH PAGINA'S WAAR BELANGRIJKE INFORMATIE UITGEFILTERD EN WEG GELATEN IS. Als klant heb ik toch wel het recht om te weten waarvoor exact we betalen, niet?!
Bovendien lijkt me dit toch geen ingewikkelde vraag of vergt dit toch geen ingenieuze handeling???
Factuur MET ALLE details van in- en uitgaande SMS, MMS, OPROEPEN MET UUR, DATUM, …
COMPLEET dus.
Ik kijk al uit naar de volgende episode om dit te verkrijgen.

@ MARTIN LEGEND: De activatie via 8787 IS WELDEGELIJK REEDS LANG GELEDEN GEBEURD!




I
privé gegevens worden via Privébericht (klik hier) verstuurd

PS: ik heb bovenstaande alleen ter info meegegeven.
Gewoon afwachten dan, tot hier iemand van Proximus zelf je verder helpt met je probleem.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb hiervoor een dossier 37876040 overgemaakt aan de bevoegde dienst.

Zij zullen het nakijken en de dossierbeheerder zal dan zelf terug contact met u opnemen.

Groetjes,Joël

Reageer