Alles afgesloten

  • 6 April 2019
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Ik kreeg gisteren (vrijdag 5 april 2019) pas een 1ste herinnering van een rek van februari vermoed ik.. ik heb deze direct betaald.. & NU IS ALLES AFGSLOTEN!! Wanne ijlen is dan da..

Ik was van telenet ook nie content ma die sluiten schijnt 1 voor 1 dingen af ipv van alles ineens.. (gehoord geen idee of da klopt)
? kbetaal ook eens te laat hoor.. & maar 1 herinnering gehad ? & dan zou ik nog 30€ moeten betalen

extra omda opnieuw te activeren bende gek..

& ik wou men bundel aanpassen ma bhuu joh ik vind helemaal niks terug wanne dikke bazaar!!

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ter info: pas maandag komen de Proximus medewerkers hier terug langs op het forum om je eventueel verder te helpen.
Morgen kun je wel naar de helpdesk bellen 080022800 , mss kunnen ze je wat verder helpen of meer info geven?
Awel kwas al van 21u aant bellen de hele tijd van die opties & dan ineens van die dag tot die dag etc beschikbaar van dat tot dat uur

Op zaterdag volgens da stemmeke maar tot 18.30 terwijl op my proximus staat tot 22u.. snap er zo al niks van ?
inderdaad normaal zou het tot 22u moeten zijn maar probeer het morgen best nog eens.
Doe ik bedankt ?
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen,

kan je via een privébericht laten weten welk bedrag je hebt overgeschreven ?

Je krijgt de aanrekeningen via post opgestuurd ? Ik zie hier nochtans wel verschillende brieven die verstuurd zijn... jammer, misschien is er een probleem met post ? busnummer ? of zo ?

We gaan na je bericht alle adresgegevens laten nakijken en het betaalde bedrag laten inboeken ?

Kan een domiciliering helpen ? of de facturen via mail en/of sms ? dan vermijden we de tijd van de postverzending ? Heb je een account via MyProximus ? Daar kan je ook je aanrekeningen opvragen en nakijken.

Hopelijk wordt het snel opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden
Alles is in orde smaandags was het opgelost 😉 de fout lag bij mij enkele cijfers verwisseld bij de rekening nr ?

Uitgelegd & alles in orde gemaakt

bedankt ?