Vraag

Woedend

  • 25 October 2018
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Afgelopen donderdag heb ik de proximus diensten gecontracteerd om te kijken of er niets om mijn producten eens te controleren bleek daaruit dat ik producten had die ik niet gebruikte zoal tv replay
Northon en een data kaartje ze stelde mij ook voor om de all kids pass te veranderen in een studio 100 go pass en onze bijde gsm nummers in ons tutimus bundel te stoppen ik gaf akkoord en ze zij mij dat alles in orde was binnen de 24 uur vorge week vrijdagavond heb ik terug contact opgenomen met proximus daar er niets veranderd was de man zij toen dat het een leugen was en dat dit 48 uur duurt en dat alles in orde was toen heb ik gewacht tot maandag avond niets veranderd dus terug ingebeld met proximus daar zijden ze me dat de man vrijdag alles heeft geannuleerd waarom konde n ze mij niet vertellen maar ze gingen het met spoed in orde maken alleen mijn gsm nr moest ik een blad invullen geen probleem vandaag exact een week later is het nog steeds niet in orde dus zo braaf als ik ben bel ik nogmaals met proximus de eerste aan de lijn haakt gewoon in dus nog eens belllen de tweede zoekt het op zecht ze dus krijg ik een muziekje en kom bij de technische dienst daar zijden ze dat ze me niet konden helpen en daarna teruch naar de klantendienst daar kreeg ik een man aan de lijn die mij wist te vertellen dat al zijn collega's gelogen hebben dat dit niet kan mijn gsm nr in de tutimus mee steken en dat er een iphone se besteld was maandag waar ik niets van weet dus vraag ik mij af of dit de filosofie van klantvriendelijkheit is van proximus

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Alvast de excuses hiervoor
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Reageer