Beantwoord

Wijziging van PACK naar Familus

  • 15 January 2018
  • 7 reacties
  • 447 Bekeken

Deze ochtend heb ik mijn pack gewijzigd naar familus.
Ik ben nu toch wel ontgoocheld. Toen ik de bevestiging ontving van het nieuwe pack vond ik het nummer van mijn tablet niet terug. Heb terug gebeld en inderdaad. Surfen via 4G met tablet is geschrapt en niet meer mogelijk. Dit had men moeten melden alvorens te wijzigen. Ook vind ik het niet correct dat enkel NIEUWE KLANTEN kunnen genieten van de promotie TV aan 69 € terwijl ik al meer dan 40 jaar trouwe klant ben. Dus ontrouwe klanten die regelmatig van provider wisselen WORDEN BELOOND.
Dit is niet correct. Hopelijk reageert Proximus hierop en worden trouwe klanten eens extra beloond i.p.v. uitgesloten.
icon

Beste antwoord door KoenN 17 January 2018, 09:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Willy11

Wanneer je overschakelt naar een Familus pack zit er geen gratis mobile internet meer inbegrepen. Nu hadden ze dit zeker moeten vermelden en alvast de excuses hiervoor.

Ook is inderdaad de actie van de LG Tv voor klanten die een Tuttimus pack nemen en waarbij het internet volledig nieuw is.
Als je mij via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik nakijken of je aan het voordeligste pack zit.

Met vriendelijke groeten

Koen
Bedankt Koen. Ik heb u mijn gegevens gestuurd via Proximus team.
Bedankt op voorhand voor je welwillende medewerking.
Reputatie 7
Badge +1
Deze ochtend heb ik mijn pack gewijzigd naar familus.
Ik ben nu toch wel ontgoocheld. Toen ik de bevestiging ontving van het nieuwe pack vond ik het nummer van mijn tablet niet terug. Heb terug gebeld en inderdaad. Surfen via 4G met tablet is geschrapt en niet meer mogelijk. Dit had men moeten melden alvorens te wijzigen. Ook vind ik het niet correct dat enkel NIEUWE KLANTEN kunnen genieten van de promotie TV aan 69 € terwijl ik al meer dan 40 jaar trouwe klant ben. Dus ontrouwe klanten die regelmatig van provider wisselen WORDEN BELOOND.
Dit is niet correct. Hopelijk reageert Proximus hierop en worden trouwe klanten eens extra beloond i.p.v. uitgesloten.

Dit klopt. PX medewerkers vertellen niet dat je free internet verliest bij overschakeling naar Familus of Tuttimus. Als je van Comfort overschakelt 500 MB en van Maxi, 2 GB. Kijk maar wat dit kost als je dat erbij moet nemen bij overschakelen. Heb dit zelf ook meegemaakt bij het bellen, heb toen deze vraag op het laatst gesteld zelf is de PX medewerker er niet over begonnen. Die zeggen dat er niets veranderd. PX doet alles om van de oude abo's af te komen. Laat iets weten of het toch gelukt is om free internet te behouden. Dit is ook de reden dat ik nog niet overschakel.
Inderdaad, ik vind dat dit zeer niet-klantgericht is.(Waar blijven de mooie beloften en verbeteringen ?????)
Ik heb het onmiddellijk gezien en ook onmiddellijk teruggebeld(binnen de minuut van ontvangst) van zodra ik de bevestiging van wijziging pack heb ontvangen maar een terugkeer was niet mogelijk. Ik vind dit niet oprecht, opzettelijk verzwijgen van een belangrijke informatie.
Ook trouwe klanten zijn hier nogmaals de dupe van. Nieuwe klanten genieten van ALLE VOORDELIGE PROMOTIES en ondertussen worden de trouwe klanten bedrogen. Hopeljjk wordt dit probleem aangekaart en krijgen de trouwe klanten opnieuw internet op tablet.
Reputatie 6
Badge +2
Inderdaad, ik vind dat dit zeer niet-klantgericht is.(Waar blijven de mooie beloften en verbeteringen ?????)
Ik heb het onmiddellijk gezien en ook onmiddellijk teruggebeld(binnen de minuut van ontvangst) van zodra ik de bevestiging van wijziging pack heb ontvangen maar een terugkeer was niet mogelijk. Ik vind dit niet oprecht, opzettelijk verzwijgen van een belangrijke informatie.
Ook trouwe klanten zijn hier nogmaals de dupe van. Nieuwe klanten genieten van ALLE VOORDELIGE PROMOTIES en ondertussen worden de trouwe klanten bedrogen. Hopeljjk wordt dit probleem aangekaart en krijgen de trouwe klanten opnieuw internet op tablet.


U hebt recht op herroeping:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cb_webshop_rules_regulations/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/laat-u-inspireren/overtuig-de-bezoekers-van-uw-webshop.html

https://www.proximus.be/dam/jcr:bc735380-e827-4b47-be9e-63b94adca2c9/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/Consumenteninfo~2017-05-31-18-50-46~cache.pdf


https://www.proximus.be/dam/jcr:69510fc0-6edb-4886-b191-62a8e6b4a349/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/renunciation_right_NL~2017-05-31-18-50-08~cache.pdf


https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/
Ik betreur dit ook. Je moet eerst van een ander walletje eten, daarna met hangende pootjes terugkeren om zo'n mooie prijzen te mogen ontvangen.
Trouwheid wordt inderdaad nauwelijks beloond.
Bedankt voor je informatie. Dit lost het probleem jammer genoeg niet op. Graag wil ik deze informatie geven aan trouwe Proximus klanten die ook overwegen om over te schakelen naar een nieuw pack en ondertussen ook Proximus op de vingers tikken dat ze STEEDS EN ALTIJD de VOLLEDIGE correcte informatie moeten geven en niet bewust belangrijke informatie kunnen of mogen verzwijgen. Toch bedankt voor he info. Dankjewel

Reageer