Vraag

WEB shop order R4WEBSHOP002279218 niks ontvangen en geen nieuws !!!

  • 6 December 2018
  • 5 reacties
  • 371 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Ik heb 28/11 een webshop order geplaatst voor een iphone 8XR 128 GB +abb.
Ik heb een email gekregen dat er vertraging was en dat de telefoon 4 december geleverd zou worden.

Ik heb nog steeds niets ontvangen en er is geen status wijziging in mijn proximus te zien. enkel order ontvangen ... nog niet order verwerkt of verstuurd.


Ik heb al 2 maal naar de klanten dienst gebeld maar die doen verder ook niets .

mijn order is R4WEBSHOP002279218
Ik heb deze georderd omdat deze gewoon in voorraad zou zijn en nu lees ik dat heel veel mensen zijn die aan het lijntje gehouden worden.

Als ik de telefoon niet ontvang deze week eis ik dat ik mijn geld terugkrijg.
Dan had ik de telefoon evengoed in de winkel kunnen gaan halen.

Zijn er mensen die weten wat ik het beste kan doen ?
Blijven bellen naar de klantendienst ?

5 reacties

blijven bellen helpt niet ik doe het elke dag en ze houden je aan het lijntje.


mvg,
Ik heb de voorraden eens gecheckt als je click& collect kiest.

Dit toestel is dus nergens op voorraad !!!
Dan moeten ze de mensen niet bedriegen en dit duidelijk aangeven als je het toestel besteld !!!!
Oplichters! De mensen een contract laten tekenen waarna ze vervolgens misschien 1,5 maand op hun toestel kunnen wachten.
Totaal geen service op de klantendienst.
Die maken een melding .... Er gebeurt juist niets.

Ik vind dat we allen naar de krant of media moeten gaan aangezien we met zo velen zijn en deze oplichterij melden !!!
Ik zit in hetzelfde geval, bij mij is het pakket volgens de transportfirma terug naar Proximus maar daar krijg ik geen reactie. Ik word doorverbonden naar de webshop en dan wordt de lijn gewoon verbroken. Er is blijkbaar niemand die weet hoe de vork in de steel zit. Maar de betaling is wel van mijn rekening gegaan, dan mogen ze ook wel leveren...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Andy,
Ik zie dat je bericht reeds van 07/12 dateert, is ondertussen alles in orde gekomen?
Indien je hierover nog vragen hebt kan je dit best via deze link doorgeven?
Mvg, Wilfried
oplichterij aangeven en protesteren bij uitgeverij kredietkaart.... dit is verzekerd

Reageer