Vraag

Wat moet ik doen voor jullie actie ondernemen?

  • 30 January 2018
  • 5 reacties
  • 382 Bekeken

Vorig jaar ben ik een joint offer aangegaan voor een iPhone 8. Het contract loopt al van 15 december maar nog altijd geen iPhone. Na een aantal keer de klantendienst te bellen nog altijd niets wijzer. Ze weten zelf niet wat er aan de hand is. HOE IS DIT MOGELIJK? Er werd mij ook beloofd dat ik zo snel mogelijk (de volgende week) gecontacteerd zou worden met verdere uitleg. (we zijn 2 weken verder, geen verdere uitleg.)

Wat moet ik in godsnaam doen voor jullie actie ondernemen? Waar is mijn goddamn iPhone? Ik wil antwoorden.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Daen, het spijt me dit te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder na. Via welk kanaal had je deze bestelling gedaan. Groetjes Freya
Nog altijd geen update. Twee weken geleden een dossier opgemaakt, niks verder gevorderd. Ik krijg nul informatie. Ik betaal al sinds december extra voor een smartphone die ik niet ontvang. Er word mij constant hetzelfde verteld, 'binnen 5 werkdagen', 'volgende week', 'ik kan er geen termijn op plakken',.. Zo gaat dit al 3 maanden lang. Rond uit belachelijke service. Hoe moeilijk kan het zijn om een gsm op te sturen? De factuur opsturen lukt wel. Dat dit in 2018 nog mogelijk is is wel heel erg straf.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, je dossier is helaas nog steeds in behandeling. Laatste toevoeging dateert van gisteren. Oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
Nog altijd geen update. Met mijn vader gesproken en ook hij is het beu met proximus, als we hier tegen volgende week geen deftige uitleg over krijgen sluiten we de bizzpack van de volledige familie af en gaan we op een ander. Vriendelijke groet.
Reputatie 6
Badge +2
Groot gelijk.

Reageer