Vraag

Upgraden van mijn mobile abonnement naar mobile abonnement+Huawei P20 Lite

  • 14 July 2018
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Beste Proximus,

Ik heb op 10 juni een abonnement met smartphone besteld en bericht gekregen dat mijn telefoon 13 juni zal aankomen. Vandaag is het 14 juli en ik heb nog altijd niets ontvangen. Ondertussen heb ik al tientallen keren naar de klantendienst gebeld en ik krijg telkens te horen dat ze niet kunnen zien waar dat het fout gegaan is, maar dat ze het aan hun collega van verzendingen gaan doorgeven en dat hij zosnel mogelijk contact gaat nemen met mij. En daar hoor ik dan niet meer van.
Ik heb dan uiteindelijk zelf iemand van verzendingsdienst gebeld. Hij zei doodleuk dat hij helemaal niets op mijn naam kon zien op zijn pc. Dat zijn collega's het waarschijnlijk vergeten zijn door te geven. Toen ik met deze info terugbelde naar de klantendienst, vertelde zij mij weer het zelfde verhaaltje over dat ze me een dossiernr zou geven en haar collega van verzending zou inlichtingen. Ik vertelde haar dat ik dit exacte woorden al meer dan 10 keer gehoord heb. Daarop kreeg ik van haar nog te horen dat ik moest leren wat geduldiger te zijn.
Ondertussen moest ik wel mijn factuur betalen voor iets dat ik niet ontvangen had. Hierna heb ik nog een paar keer gebeld. En hebben ze op mijn factuur en vermindering van € 15 gegeven en zouden ze me contacteren voor levering.
Ondertussen zijn er 11 werkdagen voorbij en niets gehoord. Vandaag heb ik 2 keer naar klantendienst gebeld, beide keren het hele verhaal verteld. De eerste keer zei ze dat ik even moest wachten dat ze ging informeren, na exact 20 minuten wachtmuziek, wordt er plots ingehaakt. Dus belde ik terug en vroeg om die persoon terug te spreken. Was dat niet mogelijk maar zij zou me verder helpen. Moest ik mijn verhaal opnieuw vertellen en even aan de lijn blijven, na 5 minuten wachtmuziek hangt zij ook op.
Is dit de klantvriendelijkheid van Proximus? Ik hoop dat jullie dit snel oplossen en ik mijn telefoon eindelijk krijg. Anders wordt het tijd heel mijn abonnement hier stop te zetten en elders te gaan kijken!"

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag G.Y.,

Kan jij mij het referentienummer van jouw bestelling doorgeven? Ik kijk dat graag voor jou na.

Groetjes,
Lorentz.
Dag Lorentz,
Mijn referentienummer kan ik niet terug vinden, omdat al die gegevens opgeslagen waren op mijn toenmalige gsm. Maar die gaat ondertussen helemaal niet meer open. Kun je het ook terugvinden met mijn klantennummer?
Reputatie 6
Badge +3
Dat hangt helaas af van hoe je het order hebt aangevraagd. Je mag het wel al doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Reageer