TV niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten Tuttimus?

  • 18 January 2017
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Beste, zijn de tv toestellen niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten van Tuttimus? of komen deze nog terug ter beschikking?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Frederick1984,

Voor nieuwe bestellingen vanaf 16/01/2017 zijn er geen tv toestellen meer beschikbaar.

Momenteel heb je de keuze tussen een smartphone aan 49 EUR of 6 maanden 17 EUR korting op je pack.

Groetjes,

HeidiE
Dag HeidiE, ik ben klant 20664086.
Op 3 januari heb ik een brief van Proximus gekregen dat mijn Samsung tv zal geleverd worden door Dynalogic
op 30/01/2017. Is dat nog zo ??!! nà al die negatieve berichten ivm Tutimus en levering tv??
Graag had ik ook een track and trace code of zoiets dat ik mijn bestelling kan opvolgen bij Dynalogic.
Thanks,,Patrick
Reputatie 7
Badge +3
Dag Patrick,

In ons systeem staat je levering klaar voor 30/01/2017.

Deze aanvraag moet nog verwerkt worden door Dynalogic, dus er is nog geen traceercode (je krijgt deze per mail).

Wij kunnen ten vroegste 29/01/2017 nakijken of de levering doorgaat.

Best stel je je vraag hier dan opnieuw.

Groetjes,

HeidiE

Reageer