Tuttimus promotie TV

  • 5 June 2018
  • 4 reacties
  • 472 Bekeken

Gisteren om 16u (IN ALLE VERTROUWEN...) een nieuw Tuttimus contract afgesloten in het proximus center, en gebruik gemaakt van de promo met Samsung TV aan 99 €.
Leuk denk je dan ... Echter ...

Niemand informeerd mij (of WIL mij informeren) over het feit dat er vandaag een nieuwe promotie gaat zijn die, bij de plaatsing van de Rode Duivels in de kwart finale, de TV volledig gratis is en de 99 € terugbetaald wordt.
Ik heb zelf deze morgen om 8u00 moeten vaststellen dat de promotie veranderd is.

Contact met Proximus leert mij dat hieraan niets te doen is ... (Chat met Wouter die al na enkele minuten door jullie zelf wordt afgebroken en waarop ik erop gewezen wordt dat de algemene voorwaarden niet geschonden zijn...) en ik voor de rest mijn frustraties maar moet inslikken...

Mooie manier om met nieuwe klanten om te gaan ...

De laatste maanden alle GSM abonnementen omgezet naar Proximus, met als laatste stap gisteren het pakket vaste telefoon, internet en TV van Telenet naar Tittumus.

Bedankt voor het vertrouwen in deze nieuwe samenwerking. Ik ga vanaf nu alles wat van bij julie komt met argusogen bekijken.

4 reacties

Ik kan er ook van meespreken. Ben al 20 jaar klant bij Proximus, met alle diensten. Nog nooit is me een verbeterd pack voorgesteld. Ga dan zelf op zoek en kom uit bij Tuttimus. De website biedt me een promotie aan, maar als ik wil afsluiten blijkt dat Proximus enkel geïnteresseerd is in nieuwe klanten. Bestaande klanten trouw wordt niet beloond. Integendeel. Uiteraard kan dame van call-center niet helpen en een e-mail adres van iemand met iets zeggenschap bij Proximus is niet te vinden. Dus strategie moet zijn om regelmatig van operator te veranderen. Proximus beloont zeker geen trouwe klanten.
Reputatie 6
Badge +3
Promoties die niet lopende zijn, kunnen en mogen niet geadverteerd worden, enkel geudrende de periode waarin de promotie lopende is. Dat is helaas niet iets wat Proximus zelf kan kiezen.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 3
Badge +1
Wel wij komen van telenet terug overgegaan naar proximus 2 dagen nu voor pack tutimus met 5 sim kaarten nu zou er iets mis zijn gegaan we zitten op minimus. er zit ook een tv bij tutimus er is een dossier opgemaakt met nr 34365990 door Stephanie duur tussen 5 en 10 dagen, nu kan het zijn dat we die tv mis lopen door de missing. bij telenet met acties kan je zelfs als klant een tv of smartphone bekomen naargelang de actie vorige keer was het een tv nu smartphone bij telenet,dacht ook een bbox3v+ te hebben maar is een bbox3v. Ik vind het spijtig dat dat niet als proximus klant dan kan, ten slotte heb je de klant toch zeker voor 2 jaar vast.maar hier door een missing misloop je wel de tv. dus als het zo niet gaat gaan moet je eigelijk alles opzeggen en op mijn man zijn naam nieuwe pack nemen. terwijl het makelijker kan ja toch ? nu ben ik spannend aan het afwachten hopelijk komt het nog in orde
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

De dossierbeheerder gaat nakijken wat er kan gedaan worden en gaat zelf ook dan contact met u opnemen.


Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joël

Reageer