Tuttimus perikelen

  • 8 November 2016
  • 7 reacties
  • 392 Bekeken

Na jarenlang klant te zijn geweest bij Telenet voor digitale TV, zaterdag ll. via proximus center overgeschakeld naar Tuttimus ( incl. 2 extra gsm abonnementen) Na activatie op maandag 07.11 echter volgende problemen vastgesteld :
- Van de beloofde 2 GB in GSM abonnement Mobilus S slechts aanvankelijk 1 GB toegekend, na meerdere tefoontjes en tegenstrijdige informatie gekregen te hebben met wat in proximus center gemeld werd, uiteindelijk rechtgezet.
- Via myProximus opgemerkt dat activeringskosten van 59 euro werden aangerekend waar deze gratis zijn, ook voor bestaande klanten. Na telefonisch contact begrepen dat deze zouden gecrediteerd worden na ontvangst faktuur ?
- Sinds de omschakeling kunnen er geen sms'en meer worden verstuurd vanaf de mobiele telefoons met Mobilus S full control abonnement. Ook hiervoor reeds meerdere malen telefonisch contact opgenomen doch tot op heden geen oplossing. Mogelijk dienen de sim-kaarten vervangen te worden maar dit kan pas met zekerheid gemeld worden na opnieuw telefonisch contact met helpdesk & na uitvoering van enkele stappen met betrokken mobiele telefoons ?
- Proximus TV app op mobiele telefoon & tablet blijkt niet te werken. Dit probleem werd ook gemeld doch blijkt niemand bij Proximus hiervoor een oplossing te hebben ?

Ervan uitgaande dat bij een nieuw gelanceerd produkt kinderziektes horen, kunnen we enkel maar hopen op snelle oplossing(en).

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Dirk,

Ik heb dossier 28846746 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1
troost u bij mij juist hetzelfde probleem bijna 2 weken al ik heb een mobilus m in tuttimus pack dus 5 giga data en onbeperkt bellen
wat geeft de verbruiksbalk aan smart 15 met 1 giga data en 120 minuten bellen.
alles staat correct in my proximus maar de verbruiksbalk geeft een andere waarde aan ook in mijn gsm staat mobilus m
maar verbruiksbalk smart 15 om moedeloos van te worden.
Beste Dirk,
Ik heb dossier 28846746 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE

Beste Heidi,

Bedankt voor de info. Gisterenavond nogmaals contact opgenomen met klantendienst, na nogmaals sms profiel te hebben aangepast bij de betrokken gsm nummers en na 2 uur gsm toestellen uit & terug aangeschakeld te hebben, kunnen er nog steeds geen sms berichten verstuurd worden. Zoals geopperd door één van de medewerkers lijkt de enige oplossing nieuwe simkaarten te zijn. Mvg, Dirk
Reputatie 7
Badge +3
Hallo freddy_059,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reputatie 1
Hallo Joel.
ik denk dat het niet veel zal uithalen want heb al gebeld enzo.
maar mijn gsm nummer is 0487387290.
van wassenhove freddy.
alvast bedankt
troost u bij mij juist hetzelfde probleem bijna 2 weken al ik heb een mobilus m in tuttimus pack dus 5 giga data en onbeperkt bellen
wat geeft de verbruiksbalk aan smart 15 met 1 giga data en 120 minuten bellen.
alles staat correct in my proximus maar de verbruiksbalk geeft een andere waarde aan ook in mijn gsm staat mobilus m
maar verbruiksbalk smart 15 om moedeloos van te worden.
bij mij net hetzelfde probleem maar met een mobilus s in een tuttimuspakket,,my proximus geeft een veroudert pakket aan met een verkeerd verbruik

Reageer