Tuttimus en levering Samsung S6

  • 1 February 2017
  • 9 reacties
  • 382 Bekeken

Hoe zit het met de levering van mijn samsung s6!!!!?

Al sinds jaar en dag klant bij jullie met men gsm.

Voor tv en internet zatten we bij telenet, we hebben begin december de keuze gemaakt alles bij jullie te steken met een tuttimus pack. Begin hier helaas wat spijt van te krijgen! Installatie is gebeurt. Maar telkens ikzelf dien te bellen om te vragen hoe het zit met de levering, die eerst ging doorgaan 30 december (dag verlof aan verloren), krijg ik loze beloftes dat jullie contact gaan opnemen etc.

Klantenservice durf ik dit niet noemen. Als jullie acties kunnen inrichten verwacht ik tenminste een degelijke organisatie voor zo'n bedrijf.

Ondertussen ook weer een mail gekregen waarin staat dat ik levering van gecombineerd aanbod weiger?! En bevestiging van aanvraag voor installatie terwijl ik nu proximus tv zit te kijken? !

Hopelijk komt alles snel in orde!!!!

Mvg
Pieterjan

9 reacties

hallo,
Spijtig genoeg hebben wij het zelfde probleem
Wij zijn overgeschakeld van telenet naar proximus in december,samsung TV genomen als keuze.
Allerhande beloftes zijn al gedaan. Weet niet meer wat we moeten geloven.
Vanmorgen werd me nog door proximus gezgd dat er geen TV's meer zijn voor eind april.
2u later krijg ik een bericht dat de TV wordt geleverd vrijdag en dat we thuis moeten zijn.
Volgens Dynalogic die moeten leveren zijn er geen TV's binnen.
Zal weer een verloren dag verlof worden.
Misschien moeten we beginnen met juridische stappen te zetten of hiermee naar de krant gaan.

Mvg Bruno
Reputatie 7
Badge +3
Hey Pieterjan,

Bezorg je mij klantgegevens voor nazicht?

Dat mag uiteraard ook via een privébericht.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

Heidi
Reputatie 7
Badge +3
Dag opdenbos,

De levering staat gepland op vrijdag 03/02/2017.

Groetjes,

Antonella
Ondertussen zelf nog eens gebeld naar de klantendienst. Proximus had om de een of andere reden zelf beslist dat ik mijn joint offer aka de s6 niet meer wou en die hadden ze dan maar geannuleerd!!

Ze hebben nu een klacht overgemaakt. En ik moet dan maar geduld hebben. Veel geduld wist de dame me te vertellen.
Reputatie 1
Wij zijn ook al jaar en dag klant bij proximus.
Wij hadden geen vaste lijn meer, maar besloten over te schakelen naar een tuttimus waar wel een vaste lijn (dus voor ons een nieuw product) bijzat. Echter de aanbieding waarbij je een samsung erbij kon kopen voor 50€ startte pas een paar dagen later!!!! Ik kan niet snappen dat ze ons dat niet vertellen.
Tegen dat alles in orde was.... (een 2ekeer een aanvraag moeten indienen) duurde het héél heel erg lang, en waren ze ook 1 nummer vergeten over te zetten. uiteindelijk was alles in orde. toen ik toch eens vroeg waarom ik niet in aanmerking kwam voor een samsung lieten ze weten dat ik te vroeg de aanvraag had gedaan, terwijl ik de 2e keer wel in die periode viel, maar ze bekijken het vanaf het moment dat het 'dossier' geopend is.... makkelijk voor hun hé....
nu zie ik dat ze mijn nummer met bijhorende gsm terug voor 2 jaar hebben vastgezet (joint offer) terwijl ik dit toestel wel al bijna 1 jaar had voordat ik het bij het tuttimus pakket zette.

Het gaat mij niet zozeer over die samsung (wat wel leuk is), maar om het principe van de acties...
TV's op, je komt niet in aanmerking voor een gsm, want te vroeg aanvraag gedaan, ... smartphones niet geleverd.
Altijd maar beloven om producten te kunnen verkopen, maar nadien...
Ondertussen weer 19 dagen verder. En nog steeds geen nieuws. Ik tracht begrip te hebben voor de overdreven "late" leveringen, ondertussen al 2 maand na beloofde datum, maar ik kan er echt niet inkomen dat ik er geen nieuws van krijg!

Heb 19 dagen (meer dan 10 werkende dagen) geleden nog gebeld met de klantendienst en zij hadden mij beloofd om binnen de tien dagen contact op te nemen, wederom niet dus.

Zodus proximus hoe zit het nu?
Graag concrete (re)actie!
Reputatie 7
Badge +3
Dag pjay,

De levering van de samsung galaxy s6 staat gepland op zaterdag 04/03/2017 tussen 8u-13u.

Groetjes,

Antonella
Bedankt voor het snelle antwoord Antonella.

Mvg
Pjay
Zaterdag is zoals gezegd het gsmtoestel geleverd.

Reageer