Beantwoord

Tuttimus

  • 4 December 2018
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Mijn tuttimus loopt af op 30 december 2018.
Nu wil ik mijn abonnement verlengen dus vanaf januari weer een nieuwe tuttimus door laten lopen. Heb ik nu geen recht op een van de nieuwe aanbiedingen bij tuttimus? Dat zou raar zijn aangezien er een nieuw abbonement weer start. Anders is het handiger mijn abbonement stop te zetten en een opnieuw af te sluiten. Of bij een andere aanbieder er 1 af te sluiten om wel weer na zoveel jaar opnieuw van een aabieding te kunnen genieten.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 5 December 2018, 16:24

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: Een tuttimus abo loopt gewoon door tenzij je die opzegt, als er toestel mee gekoppeld was, loopt deze afbetaling, die hierbij inbegrepen was voor dit toestel, wel af.
Ja dus met andere woorden moet ik deze nu opzeggen. En dasrna weer een nieuwe afsluiten dan heb ik wel de nieuwe voordelen?
dat is hier een thema dat al dikwijls ter sprake gekomen is ☺️
maar dat zal ik maar best overlaten aan iemand van het proximus team zelf hier op het forum.
Hoop op een reactie dan. Ik heb dat niet gelezen hier. Mijn abbonement is betaald per 30 december. Dus geen rede om te blijven voor mij als ik het ergens anders beter kan krijgen.
moest er op de lange duur geen reactie komen van hen dan kun je best een Privébericht sturen (klik hier)
en er eventueel ook de link naar je post hier ook meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/tuttimus-46234
Louter ter bijkomende info: hier lees ik ook een antwoord van het proximus team:
>
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/actie-iene-miene-mutte-46141/index1.html#post618362
Reputatie 6
Badge +3
Dag Rebecca,
Je moet minstens 3 maanden opgezegd zijn vooraleer je als 'nieuwe' klant in aanmerking komt.
Mvg, Wilfried

Reageer