Beantwoord

Trouwe klanten? Dan gaan we jullie wat beloven zodat jullie meer zullen betalen ....

  • 10 January 2018
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

4 mannden geleden nieuwe woonst, belofte gratis aansluiting, correct, 6 maanden Tutimus met 20% korting............Wat blijkt, vroeger betaalde ik voor TV, Internet en Mobiel 75 euro, nu bijna 100 euro.
Misschien toch overwegen naar..........
icon

Beste antwoord door Joel M 15 January 2018, 14:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Tuttimus is inderdaad duurder dan de meeste (alle) oude pakketten.
Reputatie 7
Badge +1
Tuttimus is inderdaad duurder dan de meeste (alle) oude pakketten.
Klopt en je bent Free Anytime internet kwijt als je naar Tuttimus etc. Gaat
Reputatie 7
Badge +3
Beste FredrikDV,

Het was gedurende 6 maanden 20EUR korting ipv 20%.

Ik heb op de laatste factuur van januari een bedrag van 12,90EUR extra afgetrokken omdat u de volledige 20EUR niet had gekregen terwijl de periode nog liep tot februari 2018.

Ik heb dit recht gezet via 6893031378.

Wat betreft de aanpassing ed van uw pack, daar zou u best eens bellen naar de commerciële dienst op het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen samen met u online een pack op maat samenstellen en aan de voordeligste tarieven.

Groetjes,

Joël
Beste Proximusmedewerker,

Hartelijk bedankt, inderdaad, het was 20 euro ipv 20% al komt dit voor mijn bedraag bijna gelijk uit, soit.
Zou het mogelijk zijn de voorbije maanden ook is na te kijken aub, de eerste maal na akkoord had ik idd een factuur van de afgesproken prijs +-, de maanden nadien was dit al gedaan.
Verder begrijp ik ook niet een korting van 12.90 euro terwijl de belofte 20 euro was.
Ik vind het gewoon spijtig, nieuwe klanten worden aangetrokken met een nieuwe TV aan een knalprijs en bestaande klanten, meer dan 25 jaar moeten smeken om een extratje en als die dan niets durft of wil zeggen.....Dan komt hij wat volgens mij klinkt als BEDROGEN uit. Mvg, Frederik

Reageer