Vraag

Teleurgesteld als nieuwe klant, online bestelde gsm niet geleverd!

  • 8 December 2018
  • 0 reacties
  • 202 Bekeken

Hier ook erg ontevreden. Ik heb op 29/11 een i Phone 6 met abonnement besteld. Die zou geleverd worden op 30/11. Ik kreeg die dag een sms dat de levering wat later zou gebeuren.
Aangezien later nogal vaag is, Proximus opgebeld en te horen dat die ten laatste 5/12 zou geleverd worden. Resultaat: weer niets...
Die dag 4!!! medewerkers aan de lijn gekregen waarvan 2 niet goed Nederlands konden en mij externe nummers gegeven hebben (de leveringsdienst die niets over mijn bestelling wist en 1927 die ik niet kan bereiken aangezien ik eerst de Proximus sim kaart nodig heb).
Ik had het helemaal gehad, teruggebeld en toen eindelijk een vriendelijke dame die mij nu verzekerde dat mijn bestelling binnen de 48 u kwam. Resultaat: weer niets!!!!
Terug gebeld gisteren (7/12) en wederom 3x doorgeschakeld, ik werd zo kwaad (mede door de arrogantie van de medewerkers, Jelle dacht ik) dat ik vroeg om gans het boeltje te annuleren. Als dat de service van Proximus is hoeft het niet meer voor mij! Ik kreeg dan te horen dat ik niet zo gebekt hoef te zijn!!! Alsook dat hij niets kan annuleren. Vreemd toch...
Als ik hier zo alle klachten lees heeft Proximus een serieus probleem, als je aanbiedingen niet kan waarmaken verkoop ze dan niet. Sommige medewerkers kunnen echt wel wat extra training gebruiken (klantennr. had ik niet bij de hand aangezien mijn huidige tel. kapot is en ik daardoor online snel een nieuwe besteld heb, was me dat een tegenvaller!!! Zegt de medewerkster: dan kan ik je niet helpen waarop ik zeg: je kan toch mij naam opzoeken? Aaah ja, zo gaat het ook. Duh!)
En de communicatie is hopeloos, informeer de mensen als de levering niet lukt en blijf niet vaag en laat je medewerkers vooral geen beloftes maken die ze niet kunnen garanderen!
Ik zoek uit hoe het verder moet, mijn telefoon zit 'ergens' vast!
Aangezien ik heel dringend een nieuwe telefoon nodig heb wil ik gewoon verder kijken, Proximus lijkt me heel incompetent. Ik heb het gehad van die loze beloftes, hoe kan ik gans de boel zo snel mogelijk annuleren? En het nr 0800/99974 is niet beschikbaar in het weekend.
Vanwege een radeloze (nieuwe en hopelijk weldra ex-klant)...

0 reacties

Geen reactie

Reageer