Vraag

Smartphone Samsung voor 9€ als bestaande klant bestellen?

  • 30 August 2016
  • 10 reacties
  • 540 Bekeken

Weet iemand hoe van de promotie gebruik te maken om een smartphone J5 (9€) met abonnement van 20€ online te bestellen ( als bestaande klant ? )

Op mijn factuur of klantennummer staan 3 verschillende telefoonnummers, wordt er ergens gevraagd voor welk telefoon nummer je het abonnement wenst?

Ik hoor het graag van mensen die van deze promo gebruik gemaakt hebben als bestaande klant.

Mvg,

Hans

10 reacties

je kan toch de simkaart van één van deze 3 in je smartphone J5 steken die je zelf wilt en als het formaat van je simkaart niet klopt kan je die wisselen voor een ander formaat met behoud van nummer in een proximus center.
ik moet dan wel mijn abonnement aanpassen aan de simkaart, dat is het probleem niet.
Ik kan gewoon niet als bestaande klant op de site zo van een promo genieten en zal waarschijnlijk hiervoor terug naar een proximus center moeten gaan om het te kunnen activeren.
Inderdaad naar de winkel gaan. Heb vorige ook zo'n toestel gekocht en wacht nog steeds op contact vanuit Brussel!! Proximus... zou veel beter kunnen!!
Enige manier is naar de winkel gaan ... staat op de site onderaan 'Heb je al een gsm-abonnement bij Proximus? Ook jij kan een abonnement kiezen met smartphone.'
Reputatie 7
Badge +3
je kan toch de simkaart van één van deze 3 in je smartphone J5 steken die je zelf wilt en als het formaat van je simkaart niet klopt kan je die wisselen voor een ander formaat met behoud van nummer in een proximus center.
Elsa, ze hebben het nu gemakkelijker gemaakt. Je krijgt een simkaart, die je zelf kan "uitbreken" naar het gewenste formaat. Ik heb deze week een nieuwe kaart gekregen. De instructes staan duidelijk op de simkaart, hoe je het juiste formaat moet maken.
Dat is inderdaad al een tijd zo maar als je zo, maar eens als je het formaat eenmaal uitgebroken hebt voor een bepaalde gsm dan sta je toch weer voor het zelfde probleem hoor
Reputatie 7
Badge +6
Wel Elsa en Elma: dat vroeg ik mij nu af: kan je met die 'uitdruk' simkaart van een micro sim nog een nano sim maken, of gaat dat dan niet meer? Sorry, is wel off topic.
van micro naar nano is zonder probleem omgekeerd kan maar dan moet je een beetje opletten bij het terug ineensteken dat je geen slechte contacten maakt zit wat speling op als je die terug in de mal steekt maar heb het al gedaan.
Reputatie 7
Badge +6
Tx, Elsa.
voor nano naar micro hebben ze ook adapters trouwens.
Maar proximus raad zelf dit aan:
Druk het juiste formaat uit de kaart (standaard, micro of nano), zodat ze in uw toestel past.
Verkeerd formaat uitgedrukt? Vraag een nieuwe kaart in een verkooppunt.

Reageer