Beantwoord

Smartphone + Abonnement niet ontvangen

  • 2 October 2018
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Ik heb vrijdag een Samsung S9+ besteld incl. Epic Beats abonnement.
Echter zou deze zaterdag geleverd worden. Helaas niets gezien...

Tot op heden niets gezien en de tracking blijft staan op bestelling wordt verwerkt.
Echter zijn het toestel en het abonnement direct de dag zelf betaald.

Ik kan nergens vinden waar ik hiervoor kan bellen en er zijn geen chatoperators..

Kunnen jullie mij een update geven?

Alsook was er op dit toestel t.e.m. zondag een Cashback van 100€. Graag zou ik deze dan ook nog steeds verkrijgen.

Sharon Verbeeck
Ordernummer: R4WEBSHOP001932082
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 5 October 2018, 15:37

Bekijk origineel

2 reacties

Iemand?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sharon,

Wij behandelen 'Epic' niet via deze weg maar je kan daarvoor best deze pagina raadplegen;

www.proximus.be/makeitepic of een bericht sturen op https://m.me/proximusepic

Mvg. Wilfried

Reageer