Vraag

Smartphone + abonnement

  • 13 August 2018
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

  • Apprentice
  • 9 reacties
Op 26 juli online twee aanvragen gedaan om nieuwe klant te worden. De tweede aanvraag was na een paar dagen in orde. De eerste aanvraag nog steeds niet in orde! Eerst problemen bij Proximus die het abonnement niet in orde kreeg door een dienst Collection van Proximus. Uiteindelijk toch aan een klantnummer geraakt na meer dan een week en de bestelling van het abonnement en GSM kon verder gezet worden. Betaling uitgevoerd van het GSM toestel en er werd beloofd dat deze op 9 augustus geleverd zou worden samen met een nieuwe simkaart. Bestelling gevolgd op My Proximus en daar bleef steeds bij bestellingen staan dat "bestelling wordt voorbereid". Terug na enkel dagen contact opgenomen met Proximus en daar werd steeds bevestigd alsook via Messenger dat bestelling geleverd ging worden op 9 augustus. Zelfs een brief gekregen bevestiging van aanvraag waar als ook de lever datum op staat 9 augustus. Dus niks geleverd vandaag en net terug contact opgenomen met Proximus. Krijg nu als antwoord dat er geen trackings nummer terug te vinden is??? ik moet maar wat geduld hebben krijg je als antwoord!!! Ik vraag mij nu toch eens af wat er gaande is en of dit een aanmoediging is om nieuwe klanten te houden! We waren al jaren klant bij een andere provider nooit problemen gehad. Nu dat we naar Proximus overkomen al een en al probleem gehad! Spijtige zaak is dit en zeker dat het blijft aanslepen! Om andere diensten ook over te brengen naar Proximus dat idee hebben we al terug in de kast gelegd. ?

Schandalig voor zo een bedrijf dat men nog niet weet of kan zeggen wat het probleem is en of de verzending al dan niet gebeurd is! Je word van de ene kant naar de andere gestuurd ofwel bel je en moeten ze het navragen bij hun toezicht en na 15 min wachten word de lijn verbroken. Bel je terug en kun je terug uw ganse uitleg doen!!!
Nu tot vandaag nog steeds geen oplossing gekregen.

7 reacties

Is het nu zo een moeite eens doen wat er gevraagd is of aangekocht is!!! Schandalig is het als ik nu lees op het forum dat er meerdere zijn. Had ik het forum eerst maar gelezen dan had ik de stap naar Proximus nooit gezet.
Ga de ombudsdienst raadplegen se voor het verbreken van de overeenkomst. Ik ben mijn betaling nagekomen heb jullie genoeg geraadpleegd maar krijg er niks voor in de plaats en een abonnement zonder simkaart of GSM gaat niet. De andere klantnummers zullen ook opgezegd worden mits het betalen van de GSM zijn we verlost van Proximus! Als dit jullie service is? Dan werden we beter behandeld bij Mobile Vikings! Een groot misverstand om over te stappen!
Service nul,nul !!!
En dak van ze leven geen telefoon meer krijg om over te komen, heb er wel genoeg van!!!
Proximus mijn.........
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marc,
We hebben met betrekking tot je bestelling de gegevens geregistreerd voor een "Huawei P20 Lite DS Midnight black".
We hebben ook een gsmnummer 0485 5......2 en een leveringsdatum 16/08/2018 op je adres Moleneindestr....
Voor de privacy van je gegevens kan je dit gesprek best verder zetten via deze link.
Mvg. Wilfried
Beste Wilfried kun je de link doorgeven?
Privébericht sturen (klik hier)
Beste,

privé bericht is
verzonden.
Bpost net de post gebracht en een ander pakket maar WEER niets van Proximus

Reageer