Beantwoord

Samsung Tuttimus TV promotie

  • 5 February 2017
  • 44 reacties
  • 2307 Bekeken

Hallo,

Eind december wisten ze ons in de Proximus winkel te overtuigen van een Tuttimus aansluiting. Onderdeel hiervan zou een gratis Samsung Smart TV zijn.
Er bleek echter iets fout gegaan te zijn waardoor ik de 6 maanden korting zou ontvangen ipv de TV.

Na telefonisch contact met de klantendienst is mij verzekerd dat dit recht gezet zou worden.Ze wisten mij echte wel te vertellen dat deze pas in april geleverd kunnen worden.
Nu is dit voor ons geen probleem maar ik heb al sinds begin januari niks meer gehoord en ben benieuwd naar de status hiervan.

Is dit ondertussen correct opgenomen in de systemen en staat er een tv voor mij ik bestelling?
icon

Beste antwoord door HeidiE 22 January 2019, 09:30

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik wil graag nakijken wat er gereserveerd is voor jullie.

kan je in een privébericht je klantgegevens doorsturen aub ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes

Tina
Dossier 41387113 is in behandeling bij de bevoegde dienst die zicht heeft op de stockvoorraad. Zij zullen je verder informeren. Grt, HeidiE
Bedankt voor u reactie.

Wanneer kan ik verwachten dat zij hiervoor contact opnemen? Momenteel tast ik nog in het duister 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dag Markp,

Heb je al reeds een privébericht gestuurd met klantgegevens? (contactnummer en adres)

Dan laten we een collega je meteen bellen want ik vind nergens gegevens terug.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Markp,

Heb je al reeds een privébericht gestuurd met klantgegevens? (contactnummer en adres)

Dan laten we een collega je meteen bellen want ik vind nergens gegevens terug.

Met vriendelijke groeten

Koen


Bedankt voor je reactie Koen.
Ik heb juist een privébericht gezonden met de gegevens.

Mvg,

Marek
Dossier 41387113 is in behandeling bij de bevoegde dienst die momenteel wacht op aanvulling van de stockvoorraad. Er is een nieuwe levering voorzien in april. Zij zullen je verder informeren, bedankt voor je geduld. Grt, HeidiE
Reputatie 1
Hallo,

Ik wil dit abonamment sluiten.Dit is niet normaal !!!

Ik kocht een Wi-Fi Bridge voor de tv die ik moest krijgen. De tv heb ik NIET gekregen maar ik heb de Wi-Fi Bridge.
Wat moet ik er nu meedoen? Ik wil hem terugbrengen. Ik ga helemaal NIETS betalen.
Als jullie de regels niet respecteren,doe ik het ook niet!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lucia,

Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1

Het Proximus Team 2 dagen geleden
Beste Lucia,
Uw vraag is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 41428731.
Zij zullen het nodige nakijken en zelf dan ook terug contact met u opnemen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël


Oke! En nu? Wat moet ik doen met uw dossiernummer?
Ik wil dit abonnement stopzetten, de Wi-Fi Bridge teruggeven en FINITO!
Ik zal alles betalen wat ik heb gebruikt, behalve de Wi-Fi Bridge.
Slechte zaak!
Reputatie 5
Badge +2
Momenteel is het dossier in behandeling, zodra mijn collega's het nodige hebben uitgevoerd om uw diensten te annuleren, zal u gecontacteerd worden.

Excuses voor het ongemak. :(

Mvg,

Wouter
Reputatie 1
Ik wil een antwoord op mijn vraag. Ik heb met de klantendienst gebeld en blijkbaar was er ook een fout op mijn factuur. Ik heb op 10 jan naar Roemenië gebeld om 19u en ik moest 11 euro extra betalen. Ze hebben gezegd dat ik mijn geld terug ga krijgen, maar ja, ik geloof niets meer.
En nu, dat ik mijn tv toch niet meer krijg, wat moet ik met de Wifi-Bridge doen? Het was de bedoeling dat ik die ging gebruiken met de tv maar nu heb ik het niet meer nodig. Ik zou graag een "echte" antwoord krijgen deze keer en als het mogelijk is met iemand competent praten. Ik ben het beu.
Anders ga ik toch een klacht moeten indienen en langs een advocaat gaan.

Dank u
Reputatie 7
Badge +3
Lucia,

ik contacteer de dossierbeheerder en geef al je vragen door.

vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 1
Hallo,
Ik wacht al een maand op een antwoord van jullie en ik krijg het maar niet.
Hiervoor zou ik me wel schamen.
Verkeerde facturen,gebroken beloftes en helemaal niks is normaal bij jullie firma.
Zien jullie echt niet hoeveel ontevreden klanten jullie hebben?
Ik wacht op mijn geld van de maand januari en in februari moet ik€ 4,99 betalen voor de tv, apart va het abonamment.
Wat is dat?
Moet ik soms nog een maand wachten? Ik ben het echt BEU!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lucia,

Ik noteer je extra opmerkingen in dossier 41428731, onze IT-diensten doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1
Hallo,
Ik weet niet meer welke woorden ik moet gebruiken zodat jullie me verstaan.
In het begin van februari probeerde ik dit abonamment te sluiten.
Het is onmogelijk dat jullie een probleem in 2 maanden niet kunnen oplossen.
Of doen jullie dit omdat ik een buitenlander ben? Dit is echt discriminatie!!!
De factuur van februari is met 11,50 euro hoger,2 keer is de bestelling voor de tv geannuleerd,de factuur van maart is nog eens verhoogd met 5 euro. Wie gaat deze problemen oplossen, naar wie moet ik bellen. Ik heb 100 keer naar jullie gebeld,maar er zijn nog steeds problemen.
Ik wil niks meer met jullie te maken hebben.
Het was helemaal niet leuk om jullie klant te zijn!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lucia,

Ik heb alvast zelf de facturatie rechtgezet, er volgt een creditnota én terugbetaling binnen 10 dagen.

Zoals we al eerder vertelden is er een IT-probleem en doen we het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes,

Heidi
Begin januari ben ik overgestapt naar tutimus met als extra abonnement mobilus S.
Ik heb gekozen voor de Samsung TV, men heeft mij toen gemeld dat ik moest wachten tot april 2017. Daar had ik geen probleem mee.
Half april belde ik en toen vertelde men mij dat de TV zeker eind april zou komen.
Vandaag 19/5 belde ik naar proximus, waarop men mij doodleuk antwoordde dat dit niet aangevraagd is, en ik een bewijs moet voorleggen bij een proximus-punt.
Op het ogenblik van de bestelling had men mij verzekerd dat ik recht heb op de TV maar men mij geen bewijs ervoor kon leveren en dat ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken.
Hopeloos gewoon, zo'n helpdesk, je kunt evengoed niet bellen, want je komt geen stap verder.
Reputatie 1
Begin januari ben ik overgestapt naar tutimus met als extra abonnement mobilus S.
Ik heb gekozen voor de Samsung TV, men heeft mij toen gemeld dat ik moest wachten tot april 2017. Daar had ik geen probleem mee.
Half april belde ik en toen vertelde men mij dat de TV zeker eind april zou komen.
Vandaag 19/5 belde ik naar proximus, waarop men mij doodleuk antwoordde dat dit niet aangevraagd is, en ik een bewijs moet voorleggen bij een proximus-punt.
Op het ogenblik van de bestelling had men mij verzekerd dat ik recht heb op de TV maar men mij geen bewijs ervoor kon leveren en dat ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken.
Hopeloos gewoon, zo'n helpdesk, je kunt evengoed niet bellen, want je komt geen stap verder.
Hallo,
Ik weet hoe het voelt. Het is ook bij mij gebeurt. Het is heel frustrerend!
Reputatie 7
Badge +3
Beste

We hebben dit hier onderzocht en wel een bestelling gevonden van 3 januari. Mijn collega Robby gaat je aanvraag behandelen en je in de loop van volgende week contacteren om te bespreken !

excuses

groeten

Tina
Lucia, ik lees met veel sympathie jouw berichten op dit forum. Bij ons is het hetzelfde liedje. De klantendienst van Proximus houdt ons al 5 maanden aan het lijntje en steeds krijg je de indruk dat alle vragen of problemen die zich stellen niet opgelost kunnen worden. Blijkbaar zorgt alles wat niet volgens het boekje verloopt voor onoplosbare problemen met een ongeziene vorm van respectloosheid naar de klant toe. Als klant ben je niet langer meer de koning maar een bron van inkomsten.
Het gaat in orde komen, woensdag 31 mei zullen ze mijn tv brengen.
Eind goed, al goed.
Ik ben blij dat het niet bij mij alleen is!
nogmaals hetzelfde liedje, aangesloten in december naar tutimus en ook als cadeau de samsung tv gekozen.
we zijn nu eind mei en ik hoor hier totaal niets meer van!
en Ik hoop dat vanaf nu mijn facturen ook eens in orde gaan zijn , hiervoor hebben we ook al elke maand eindeloos aan de telefoon gehangen. ze hebben mij nogmaals beloofd dat vanaf nu alles in orde gaat zijn. Mop van de maand noem ik het al.
één of andere slimme heeft er zomaar het boeket multi NL aan toegevoegd, elke maand staat er 14,95 euro teveel op mijn factuur.
666
Wij hadden hiervoor een gewoon abbonnement (Bewijs liggen) . Ongelimiteerd internet genomen en we kregen gratis alle discovery, National g. en history channel bij.(paar maand van genoten) Daarna kreeg ik een oproep en heb ik mij laten overhalen naar een tutimus over te stappen. Alles zou hetzelfde blijven.We zouden zoden zelf profijt doen.
Nee dus. De zenders werden plots een optie. 14,95€. extra. Van +/- 80 € naar +/- 95€.
Gratis TV beloofd. ( Nooit gezien, en ik heb bewijs) . Eerste maand mijn GSM geschrapt. 2e maand een extra nummer bijgeplaatst. 3 e maand extra abbonnements kosten. Bel gemiddeld een paar keer per maand. Sommige personen trachten je echt te helpen maar dit komt er om een of andere reden nooit door.Soms schakelen ze je door maar wordt de verbinding verbroken. En steeds zit je op de verkeerde dienst. Managers zijn er niet, of kunnen nooit doorgeschakeld worden.
Om het onbeleeft te zeggen "Dikke klucht"
Reputatie 4
Badge +2
Cynthia , kan je even je klantgegevens doorsturen via privébericht aub ? Dit kan je hier doen :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Groetjes, Cindy

Reageer