Beantwoord

Samsung Tuttimus TV promotie

Toon eerste bericht

34 Reacties

wordt momenteel verpakt in Tawian . nog 20 dagen op het schip , alles inklaren te Antwerpen nog enkele weken magazijn op haven , ja, intussen is de kerstbomen verkoop begonnen . alles aansluiten , oeps , speelt niet , !!!! (grapje ) hopelijk komt het rap goed voor jou !
Goed dat we er eens kunnen mee lachen. (groen)
Blijkbeer vinden ze geen aanvraag terug. tof daar gaan we weer.
Heb gisteren een persoon aan de lijn gehad omdat ik problemen heb met mijn Netflix en vaste lijn, heb hem ook
mijn problemen voorgelegd. Hij ging een klacht aanmaken en ze gingen mij bellen om eens naar mijn probleem te luisteren maar heb nog steeds niemand gehoord. En als ik naar My proximus ga staat er geen klacht.
Weer eens afgescheept zeker?
Reputatie 5
Badge +2
Dag Cynthia va,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen
KoenN schreef:

Dag Cynthia va,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen

Moet ik deze nu weer doorgeven?
Hoeveel personen gaan zich hier nu eigenlijk mee bezig houden?
Ik ging een oproep krijgen zaterdag en nu krijg ik weer de zelfde vraag.
Is het de bedoeling dat ik het beu wordt op termijn?
Reputatie 5
Badge +2
Dag Cynthia va,

Ik heb dossier 29568697 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

HeidiE
Beste,

Op 19/11/2016 heb ik een Bizz all in formule afgesloten met gratis Samsung TV. Ik kan hier echter nergens een aflossingstabel van terugvinden. Kan deze mij bezorgd worden?

Alvast bedankt!

mvg.

Sven Verbist
Reputatie 1
Beste,
Ik dacht dat mijn problemen waren opgelost.
Ik heb al nachtmerries met jullie erin!
Beste mensen, ik had het abonamment Familus, zonder mobiel alleen internet, TV en vaste telefoon.
Ik moest 4 maanden wachten tot het abonamment gesloten was. Dat gebeurde al op 11 juli. Sinds die datum heb ik een andere provider. Maar jullie sturen mij facturen voor een mobiel abonamment dat ik niet heb. Dat nummer op de factuur heeft een abonamment bij orange sinds 4 jaar geleden. Ik kan dat niet begrijpen, hebben jullie niks genoteerd?
Hoe kun je een factuur sturen voor iets dat niet bestaat? Op My Proximus begrijp ik niks van wat jullie gepost hebben!
Er zijn veel facturen met verschillende bedragen. Ik ben het moe geworden om tegen jullie te klagen! Kijk op onze eerste facturen en kijk welk abonamment wij hadden en los het probleem op!
Groetjes, Lucia Goia
P.S. Ik zal alleen voor de 11 eerste dagen van juli betalen, niks meer!
Reputatie 5
Badge +2
Beste, ik heb die aanrekeningen laten vastzetten tot een collega je contacteert om het opgemaakte dossier te bespreken. In de administratie is er inderdaad iets fout gelopen wat we moeten rechtzetten. Excuses.

mvg

Tina
Reputatie 1
Hallo,
Vorige week had ik maar één mobiel abonamment, en nu heb ik er opeens 2... Ik heb nog nooit aan jullie gevraagd voor een mobiele abonamment! Voor geen een! Een van de nummers is het abonamment van mijn man en de andere is een herlaadkaart van mijn zoon. Ik had alleen een abonamment 'Familus' en niks anders.
Als ik niks heb gevraagd hoe kunt uw een abonamment verzinnen?
Ik heb de aanvraag op internet gedaan en ik heb alles in mijn e-mails opgeslagen.
Uw kunt ook op de factuur kijken. Daar staat 'abonamment Familus'.
MVG, Lucia

Reageer