Beantwoord

Samsung Galaxy S8 aanbod geldig tot eind juni . Reeds 8 weken in behandeling!!!!

  • 18 July 2017
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Waar blijft mijn toestel ??????????????????,
icon

Beste antwoord door NickyL 19 July 2017, 09:05

Bekijk origineel

6 reacties

Oh ja , zal weer dezelfde vraag krijgen : geef uw klantenr door per privebericht en we zullen zien wat we kunnen doen . Nougatbollen dus ....... Al verschillende malen gedaan ! Foei Proximus , zo verliezen jullie veel klanten !!
Reputatie 4
Badge +2
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/klantendienst-per-telefoon-39691
En mijn geduld is toch opgeraakt , te meer omdat ik vorige dinsdag telefoon gekregen heb dat alles in orde was en alles vrijdag zou geleverd worden !!! Als jullie alle klanten zo behandelen ! Denk dat ik ook 8 weken ga wachten met te betalen .........
Reputatie 5
Badge +3
Dag Annemie, zeker en vast niet nodig, dossier staat nog in behandeling, deze neemt meer tijd in beslag dan voorzien, maakte een escalatie aan naar mijn coach, wordt spoedig opgevolgd, mijn excuses hiervoor! Groetjes, Nicky
Sorry Nicky , maar dat spoedig ben ik al 8 weken aan het wachten en mijn geduld raakt op , echt op . Meer dan waarschijnlijk tijd om uit te kijken naar iets anders!!!!!!!! Wat kan er zo moeilijk zijn om een nummer toe te voegen aan een pack , een toestel bij een andere GSM-nummer en een Wifi-versterker opsturen ! A propos , zit hier nog steeds met een verkeerdelijk opgestuurde decorder ( ook al verschillende telefoons voor gedaan) !
Nog eens gebeld , weer met de vriendelijke melding : er wordt aan gewerkt !!!!!!! Als ik zo werk wordt ik ontslagen !
Wifi-versterker laten schrappen en al elders gekocht . Blijf niet wachten ! Proximus , nog 1 week en anders salut !!!!

Reageer