Beantwoord

S9+ online besteld

  • 8 March 2018
  • 8 reacties
  • 448 Bekeken

Heb ook een s9+ online besteld en bevetiging ook nog gekregen. Maar op die mail stond letterlijk dat als ik een bestelling heb gedaan voor 7 maart, dan zal ik die vandaag zou krijgen. Maar moest ook binnen 3 werkdagen een telefoon zou krijgen voor een afspraak. Maar heb niets ontvangen.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 13 March 2018, 14:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Succes...
Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven aub?
mvg. Wilfried
Beste
Ik heb ook een samsung besteld en orderbevestiging gekregen maarnog geen telefoon ivm levering.

Klantnr heb ik niet omdat ik nog geen klant ben....
heb ook een samsung s9+one line besteld bevestigingsmail ontvangen nu heden een week verder nog geen telefoontje ontvangen of reactie in verband met levering
Reputatie 7
Badge +4
Beste, indien je hierover nog steeds niets vernomen hebt,dien je telefonisch contact op te nemen met 0800 999 74. Groetjes Freya
Hier ook. Vorige week besteld en betaald. Nog niets gehoord ivm de levering.
En steeds die standaard antwoord berichten:

" Beste, indien je hierover nog steeds niets vernomen hebt,dien je telefonisch contact op te nemen met 0800 999 74"

Helpt voor geen meter en begrijpelijk dat ze dan slechtgezind reageren als je daarnaartoe belt. Hoe zou je zelf zijn als je constant zelfde vraag krijg voorgeschoteld.
Als er zoveel mensen met zelfde probleem zitten, is het dan niet logischer dat proximus de oorzaken aanpakt ipv iedereen naar dat nummer te laten bellen.

En ik voel het al aankomen. Over 4 dagen begint mijn volgende facturatieperiode. Proximus zal dan paar dagen later mijn abo veranderen en tegelijkertijd mijn nieuwe abonnement laten lopen waardoor ik voor die paar dagen de volle pot van mijn oude abonnement ga mogen betalen.
Been there done that...
Ik ook al week aan het wachten,en als je eshop belt krijg je telkens ander verhaal te horen.
Reputatie 2
Alles bij mij liep verkeerd via de proximus webshop. Van kastje naar muur verhaal bij proximus helpdesk en webshop.

Altijd "spoedig" oplossing. Dossier zal "spoedig" worden behandeld.

Spoedig is bij proximus blijkbaar ruim een week of meer. Spoedig bij mij is binnen de 24 uur. Hierin verschillen we blijkbaar enorm.

Nuja, sowieso TE LAAT.

Vandaag namelijk alles opgezegd (meer dan 100e factuurbedrag per maand) en overgestapt naar ORANGE. Daar binnen de 20 minuten buiten gewandeld met een nieuwe S9 en een beter deal. Betaal ruim 20 euro per maand minder dan bij proximus (pakket internet/tv/gsm). Alsook, bijna evenveel korting op de aankoop gsm.

Ik raad iedereen aan de stap te zetten.

Freya en je collega's, leer hieruit! Je kan iets rekken, maar dit tart elke verbeelding van klantenbeleid. Jullie hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk voor de boeg!

Bye

Reageer