Vraag

S10+ EAN code ongeldig

  • 10 March 2019
  • 7 reacties
  • 511 Bekeken

Ik Pre-order een galaxy s10+ samen met een abonement. En de actie was dat je dan gratis earbuds krijgt als je dit voor een bepaalde datum doet.

Nu krijg ik mijn toestel toegestuurd, wil ik die earbuds aanvragen via samsung.
Blijkbaar telt mijn ean nummer niet die op het toestel staat voor die actie.
En idd het is een andere nummer dan die geldig zijn voor de actie.

Wat nu?
Ik wil wel de oortjes krijgen die beloofd zijn met de actie.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Bij telenet zijn er blijkbaar ook al veel klachten van.

7 reacties

Zelfde probleem.. Ongeveer toch.. Ik bestel op 07/03 laatste dag promotie van de wireless ear buds.. Dan zet proximus mijn factuur op 08/03 waardoor ik het factuur al helemaal niet kan indienen bij Samsung voor de wireless earbuds twv 149eur.. Dan spreek ik met 4 medewerkers en rij ik 10eur op naar de dichtstbijzijnde proximus winkel waar ik nog niet verdergeholpen wordt.. Uiteindelijk krijg ik een nummer van de sales sector 080025725 waarvoor je een SalesForce ID nodig hebt die je van Proximus niet krijgt dus die Sales Sector kan ik ook niet bereiken.. Waarom geven ze me dan die nummer? Ik moet godverdomme uren verspillen aan administratie voor een simpele bestelling. Gelukkig heb ik 14 dagen bedenktijd !!!
Is het zo moeilijk om de wireless earbuds gewoon toe te voegen bij de S10+?

Ik heb kostbare tijd moeten verspillen, dag vrij moete nemen maar ondanks dat het pakket ook niet op de verwachte leverdatum aankwam door foutje van proximus heb ik deze dag voor niets vrij genomen + de 10eur benzine om naar de proximus winkel te rijden ben ik ook kwijt voor niks. Nu heb ik 14 dagen bedenktijd maar moet ik weer 10eur oprijden naar de proximus winkel om dit toestel binnen te brengen? Wtf is het volgende proximus? Dit is echt BS !

Als dit niet snel opgelost is stap ik over en neem ik zoveel mogelijk mensen mee naar een andere provider en mogen jullie dit toestel zelf terug komen halen. Ik ga alvast de ombudsman contacteren dat kan er nog wel bij !
Reputatie 2
Badge


Als dit niet snel opgelost is stap ik over en neem ik zoveel mogelijk mensen mee naar een andere provider en mogen jullie dit toestel zelf terug komen halen. Ik ga alvast de ombudsman contacteren dat kan er nog wel bij !


Ik ontvang normaal gezien donderdag mijn toestel, terwijl ik die 8 maart al moest hebben, dat is al de 1ste miserie die ik heb gehad, dus ik mag me aan nog meer miserie verwachten als ik die code zal ingeven, omg zeg. 1 ding is zeker; ze krijgen een officiele klacht aan hun broek als ze mijn oorkes niet snel regelen, sowieso , desnoods de advocaat vd ACLVB derop, die is gratis 🙂. Alleeja, dat is als het echt niet anders kan e, dat is het laatste middel die ik achter de hand zal houden en ik win dat dat sowieso die rechtzaak tegen proximus want ik heb de bewijzen dat ik 20 Februari heb besteld en dat het pre-order was enz... Ze kunnen dus geene kant uit. Telenet en orange hebben hetzelfde probleem blijkbaar, kunnen die nu eens niet goed doen , pf. Ik hou mijn hart al vast voor donderdag.
Reputatie 2
Badge


Als dit niet snel opgelost is stap ik over en neem ik zoveel mogelijk mensen mee naar een andere provider en mogen jullie dit toestel zelf terug komen halen. Ik ga alvast de ombudsman contacteren dat kan er nog wel bij !


Ik heb geluk ; vandaag s10 ontvangen en via de samsung pagina de code meteen aangenomen, moest het wel goed invoeren. Als het niet gaat dan moede dat naar samsung sturen, ze voegen naar het schijnt binnen x tal tijd/dagen die code eraan toe en je kan het doorgeven, heb ik gelezen van ene op telenet fb.
Reputatie 7
Badge +4
Als het niet gaat dan moede dat naar samsung sturen, ze voegen naar het schijnt binnen x tal tijd/dagen die code eraan toe en je kan het doorgeven, heb ik gelezen van ene op telenet fb

T.t.z. De Telenet community mgr op "De Netweters" heeft geschreven dat:
- er blijkbaar ook bij door Telenet geleverde toestellen problemen zijn: EAN-code die niet aanvaard wordt
- Telenet contact heeft opgenomen met Samsung i.v.m. deze ontvangen klachten
- Samsung op de hoogte is van het probleem en aanpassingen aan de lijst doorvoert
https://www.samsung.com/be/pre-order/
https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_3375.pdf

Suggestie:
Proximus zou (indien nog niet gedaan) misschien ook (best) contact kunnen opnemen met Samsung met uiteraard concrete via Private Message (PM) ontvangen info (EAN datum van aankoop, …)
Ik heb ook problemen.
Mijn EAN code werkt maar ze vragen tot 2 keer toe een pre-orderbewijs. Het enigste dat ik heb is een aankoop bewijs maar de datum is 7/3 dus ik zit nog in de pre order periode. Ik snap niet waarom ze dit niet willen aanvaarden.
Reputatie 7
Badge +4
Vermits de tijd loopt en u blijkbaar hier niet direct een antwoord krijgt;
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer BE: 02 201 2418 of LUX: 26 10 37 10 (lokaal tarief) of per e-mail via samsung@consumercare.info.
Cfr. link in een voorgaande post

Reageer