Beantwoord

Proximus promoties bestaande klanten (wensen / mogelijkheden)

  • 17 March 2016
  • 11 reacties
  • 11397 Bekeken

Het is bekend dat er voor nieuwe klanten vaak promoties zijn, zoals op dit moment 49,95€ (tv, tel en internet) + gratis installatie en activering.
Hoe zit het met bestaande klanten? Daarom volgende 2 algemene vragen:

1) Voor bestaande klanten: welke (realistische) promoties hadden jullie graag in de toekomst verkregen?
Alvast eentje om van wal te steken: 1 jaar gratis huur decoder (€ 8 x 12 mnd = € 96 op een jaar).

2) Aan de Proximus-medewerkers op dit forum: zijn jullie er mee bezig om ook bestaande klanten bij tijd een promotie toe te kennen? Is hier ruimte voor? Kunnen we binnen afzienbare tijd iets verwachten?

Alvast bedankt voor alle reacties.
icon

Beste antwoord door PeterVH 18 March 2016, 00:31

Bekijk origineel

11 reacties

quote=Alvast eentje om van wal te steken: 1 jaar gratis huur decoder (€ 8 x 12 mnd = € 96 op een jaar).

Dit is wat er onder ander voorgesteld wordt aan de bezitters van een aangekochte v3 decoder, dit als ze hem willen omruilen voor v5-compact.
Er is maar 1 manier waarop een Proximus medewerker hier op kan antwoorden :-P

"Onze bestaande klanten zijn natuurlijk ook belangrijk voor ons! Daarom voegen we regelmatig diensten toe aan bestaande producten om de ervaring voor onze klanten te verbeteren. Zo kregen onze Proximus TV klanten er vorig jaar TV Replay bij en hebben we voor onze mobiele klanten HD voice gelanceerd. Langer geleden voegden we al gratis mobiele data toegevoegd aan vast internet, TV Overal gratis gemaakt (met internet volume) en Cloud opslag toegevoegd. Ook de mobiele abonnementen krijgen regelmatig een upgrade (meer data). Dit soort 'upgrades' blijven we doen. Daarnaast leggen we onze trouwe klanten extra in de watten via de Premium Club en organiseren we regelmatig leuke activiteiten voor onze klanten. Zo kan je op 1 april mee naar de Efteling of op 23/3 voordelig naar de cinema."

Maar dit hebben jullie natuurlijk al gehoord. En dat klinkt misschien afgezaagd. Maar ik kan jullie verzekeren dat er intern effectief nagedacht wordt over de balans tussen promoties voor nieuwe klanten en voordelen voor bestaande klanten en dat bvb. het gratis maken van TV Replay daar een voorbeeld van is.

Voor promoties op mobiele producten doen we ook al inspanning voor bestaande klanten, waar het mogelijk is. Lees er zeker de kleine lettertjes op na.
En trouwe klanten worden maandelijks beloont met punten rsca_rsca.

Collega's van PX doen dat niet hoor.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html

En met wat ik lees over is PX als je belt naar de klantendienst om ook te kunnen genieten van die promotie dat je meestal er ook kan van genieten.

Dus ik vind als klant dat PX het goed doet.
klantenvoordelen staan er een beetje tezamen opgesomd onder deze pagina:
(waaronder premiumclub zoals Patrick aangeeft.)
http://www.proximus.be/nl/id_catr_loyadv/particulieren/discover/je-trouw-beloond.html
Reputatie 5
Badge +2
Voor wie het nog niet ontdekt heeft: elke bestaande klant kan ook de promoties met smartphones kiezen. Bij elke promotie met een smartphone en abonnement kan je telkens kijken naar de voorwaarden (die bij elke promotie dezelfde tekst bevat). Je moet wel zoals de nieuwe klanten je abonnement aanpassen.

Bijvoorbeeld: http://www.proximus.be/PUB/personal/nl/gsm-smartphone-tablet/prijs/Microsoft-Lumia-650-Black/189ca58c6131e061000001539ece2104#/5

-> Klik op het plusje van "Voorwaarden van de aanbieding smartphone+abonnement"
-> Onder de zin "Bestaande klanten kunnen een aanvraag indienen om te genieten van het aanbod met deze toestellen" kan je alle promoties (iPhone, Samsung, Microsoft Lumia,...) terugvinden met links naar contactformulieren.
-> Klik op de link van je favoriet toestel en vul het contactformulier in. Kies ook je gewenst abonnement, want je zal ook van abonnement moeten veranderen (zoals de nieuwe klanten). Het gaat ook om een contract van 24 maanden, ook zoals de nieuwe klanten.

Veel bestelplezier! 🙂
Soms kan de klantendienst ook na gaan of je in aanmerking komt voor een bepaalde promotie voor nieuwe klanten, dan wel als oude klant, zonder van abonnement te moeten veranderen, toch als ik de uitleg van sommigen mag geloven! !-)
Reputatie 5
Badge +2
Dat zal eerder over kortingen gaan dan smartphones waarbij je het abonnement moet overnemen van de promotie 😉
Toch niet hoor, maar ik moet wel afgaan op wat ik hoor en wat ik ook kan afleiden wat ik soms lees als antwoord van de proximus medewerkers op twitter en Facebook, enfin ik wou het alleen maar mededelen, ik persoonlijk heb het nog niet geprobeerd, ik krijg zelf geen korting trouwe klant meer zoals er sommigen dat wel nog altijd krijgen 😉
Kan niet veel zeggen..ik was vroeger ook proximus .maar was even weg .want elke maand. Gaf men 150€ aan herlaad kaart... Maar nu ben ik terug gekomen..en heb mooi pakje onbeperk bellen en sms en 5 gb slecht voor 36€ hmmmmm wat zou men nog willen.. Ga een ding zeggen voor gsm internet kies ik proximus en voor thuis internet blijf ik bij telenet 🙂 want whoppa 200 is genoeg voor me 190mps en per maand tot 500 a 600gb verbruiken ..
Promoties zijn altijd leuk, maar niet elke klant neemt elke maand een nieuwe smartphone. Liever promoties waar je altijd kunt van profiteren.:D
Reputatie 1
mijn partner heeft nu een abb. met smartphone. dit loopt in augustus af.
Hij wil het formulier bij het 'plusje' invullen om een iphone 6S aan te vragen terug met een abb. echter kunnen we niet zien wat de prijs is bij welk abonnement. ik denk omdat deze online onbeschikbaar zijn.
Kan iemand de juiste prijzen zeggen bij het bijhorende abonnement?

Reageer