Vraag

Promoties LG tv

  • 7 December 2017
  • 3 reacties
  • 375 Bekeken

Waar kunnen we terecht voor vragen omtrent promoties.. bvb van de LG Tv die blijkt niet op voorraad te zijn.. ze komen bij ons thuis maandag alles aansluiten van proximus maar ja.. nog steeds geen tv in huis aangezien we dachten dat deze er nu toch wel al ging zijn.. beetje ten einde raad want via facebook antwoord proximus ook niet.. en ik heb geen zin om terug een halfuur aan de lijn te hangen tot wanneer ik eindelijk gevonden heb welke toets ik moet indrukken voor de juiste service ?

3 reacties

Reputatie 2
Wacht even...

Via waar is de aanvraag gebeurd?

Heb je een document van de orderbevestiging waarop de promo met de LG tv staat?

Bij de actie vorige keer met de Samsung tv's was het zo dat deze ook op waren, maar deze konden toen bijbesteld worden via bijvoorbeeld partners zoals waar ik werk, en de klant werd gecontacteerd door Proximus voor de levering van de tv.

Nu staat er in de voorwaarden "zolang de voorraad strekt". Dus als je je document hebt met de aanvraag van de nieuwe installatie waar de LG tv op staat moeten ze dit alsnog leveren, compenseren, of iets dergelijks.
ik had de mijn na 1 dag , maar wegens niet nakomen van afspraken, heb ik die terug gestuurd ! kan toch niet iedere dag zitten wachten tot de hh goesting om te komen ! een afspraak is een afspraak! en bij Proximus kennen dit blijkbaar niet ! veel onbekwame mensen daar ! worden die wel degelijk opgeleid ? in de privé zouden ze rapper buiten vliegen ! 😂 😆 😗 🤔
Reputatie 7
Badge +1
ik had de mijn na 1 dag , maar wegens niet nakomen van afspraken, heb ik die terug gestuurd ! kan toch niet iedere dag zitten wachten tot de hh goesting om te komen ! een afspraak is een afspraak! en bij Proximus kennen dit blijkbaar niet ! veel onbekwame mensen daar ! worden die wel degelijk opgeleid ? in de privé zouden ze rapper buiten vliegen ! 😂 😆 😗 🤔
Hallo Anita. Je durft nogal met je negatieve reacties. Ik heb zelf een privé bericht gekregen van een moderator dat ik negatief ben. Toen ik dit als forumitem inbracht werd dit er gelijk afgehaald. Maar ja als het niet goed is het niet goed en moet je dit niet onder de bank steken. Je betaald al genoeg voor je abo en dan moet het ook goed zijn ook.

Reageer