Beantwoord

Promotie voor bestaande klant

  • 1 February 2016
  • 10 reacties
  • 1852 Bekeken

Ik heb proximus vaste internet. Nu wil ik daarbij gsm abonnement en tv nemen. Maar ik kan geen gebruik maken van promotie om zonder kosten te laten installeren (59 euro). Is dit geen flagrante discriminatie van bestaande klanten? Kan iemand dit fixen. Zo niet voel ik me verplicht om bij de concurrenten te gaan.
icon

Beste antwoord door Nadine 1856 4 February 2016, 15:35

Bekijk origineel

10 reacties

Daarvoor bel je best naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) aangezien dit voor ieder klant moet beken worden
of je kan natuurlijk ook via Het Proximus Team uw klantnummer doorgeven zodat dit kan bekeken worden wat er mogelijk is voor u.
Daarvoor bel je best naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) aangezien dit voor ieder klant moet beken worden
of je kan natuurlijk ook via Het Proximus Team uw klantnummer doorgeven zodat dit kan bekeken worden wat er mogelijk is voor u.


Bedankt, ik had al eens naar 0800 22 800 gebeld, en die vertelden me dat er geen uitzondering gemaakt worden. We kwamen tot besluit dat het goedkoper uitkwam om mijn abonnement eerst op te zeggen, en terug te activeren, wat wel een scene Monty Python leek.
Reputatie 6
Badge +2
Dus ieder keer als men een product bij neemt moet men dus activatiekosten betalen, als dat geen geldklopperij is dan weet ik het ook niet.
Dat is bij Telenet toch anders, daar moet men eenmalig activatiekosten die dan nog maar € 50 en geen € 59 kost betalen zelfs als men nadien nog een product bij neemt moet dan geen activatiekosten meer betalen.
Reputatie 6
Badge +3
Vorig jaar heb ik 7€ per maand gekregen gedurende een volledig jaar,
voor 2016 na klagen via "ik heb een vraag over mijn factuur" heb ik 5€ per maand gekregen gedurende 6 maanden;
Te verlengen op eenvoudige vraag voor nog eens 6 maanden;

Pfff. Trouwe klanten zouden toch wel automatisch moeten beloond worden. Het nogal vervelend om dit telkens te moeten vragen
Maar dan ben je nog bij de gelukkigen want niet iedereen die die dit vraagt krijgt het ook hoor.
Ter info hier een topic in dit verband: https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/korting-trouwe-klant-33214
Reputatie 1
Maar dan ben je nog bij de gelukkigen want niet iedereen die die dit vraagt krijgt het ook hoor.
Ter info hier een topic in dit verband: https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/korting-trouwe-klant-33214
Ja, daar kan ik inmiddels van meespreken, maar blijf nog hopen (en geloven). Als Proximus klant (met een 0475- nummer, dus eentje van het eerste uur) hoor ik wéér eens niets van mijn aanvraag om een smartphone voor een vriendenprijsje op de kop te tikken, mits aanpassing van mijn abonnement. Ik geeft het nog een dag of twee, dan ga ik uiteindelijk toch eens elders te rade. (Eigenlijk ga ik er nu al van uit dat ik naast de prijzen val. :8)
Vorige keer bood een helpdesk-medewerker mij een Huawei G8 aan, wetende dat die al lang uitverkocht waren. En ik maar wachten... Het zou mijn kerstgeschenk worden...
Reputatie 1
Maar dan ben je nog bij de gelukkigen want niet iedereen die die dit vraagt krijgt het ook hoor.
Ter info hier een topic in dit verband: https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/korting-trouwe-klant-33214
Ja, daar kan ik inmiddels van meespreken, maar blijf nog hopen (en geloven). Als Proximus klant (met een 0475- nummer, dus eentje van het eerste uur) hoor ik wéér eens niets van mijn aanvraag om een smartphone voor een vriendenprijsje op de kop te tikken, mits aanpassing van mijn abonnement. Ik geeft het nog een dag of twee, dan ga ik uiteindelijk toch eens elders te rade. (Eigenlijk ga ik er nu al van uit dat ik naast de prijzen val. :8)
Vorige keer bood een helpdesk-medewerker mij een Huawei G8 aan, wetende dat die al lang uitverkocht waren. En ik maar wachten... Het zou mijn kerstgeschenk worden...

Verrassing!! Kort na dit bericht kreeg ik een belletje van een Proximus-medewerker. De aangevraagde Smartphone voor een vriendenprijsje zal dan toch mijn richting uit komen. Hoera! Ik neem mijn woorden dus terug. 🙂
Einde goed alles goed zeggen ze dan 😉
Reputatie 1
Maar dan ben je nog bij de gelukkigen want niet iedereen die die dit vraagt krijgt het ook hoor.
Ter info hier een topic in dit verband: https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/korting-trouwe-klant-33214

Rare redenering, 'je bent nog bij de gelukkige'. Zou proximus er niet beter voor zorgen dat al zijn trouwe klanten tevreden zijn?
Of is het moto van de onderneming dat het zich niet meer moet bekommeren over zijn huidige klanten, en enkel moet inzetten op nieuwe klanten?
Ik redeneer niet, ik stel vast, ik krijg deze korting ook niet hoor

Reageer