Beantwoord

Promotie Tuttimus voor bestaande klant

  • 14 November 2016
  • 9 reacties
  • 1792 Bekeken

Reputatie 1
Van de website krijg ik volgende gegevens over jullie promotie :
Tuttimus, 2 GSM (2GB) zonder TV bundel : 95€
- extra's : huur 2 decoder : 5€
slimme diensten : 4.99€
bestaande promo Proximus Affinity Program : -6.4€
- 3 maand gratis Netflix
- 1 blockbuster / maand
totaal : 98.59€
Vragen :
1) "Onbeperkt bellen tussen alle gsm- en vaste nummers van je Tuttimus, dag en nacht"
mijn interpretatie : met vaste gratis bellen naar beide GSM's (in het pack) en omgekeerd overdag , alsook alle gesprekken tussen beide GSM's .
Klopt dit ? (een van uw medewerkers (0800 22 800) is van oordeel dat bellen met de vaste telefoon naar beide GSM's overdag te betalen is !)
2) de promotie spreekt van decoders zonder harde schijf. Mijn beide decoders hebben een harde schijf. Is de promotie alsnog geldig ?

mvg
icon

Beste antwoord door Marleen 14 November 2016, 18:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
1) Free Family Calls: onbeperkt bellen 24/24 uur en 7/7 dagen alleen tussen vaste en mobiele telefoonnummers met uitzondering van de Full Control-abonnementen die deel uitmaken van het Tuttimus Pack dat de klant heeft afgesloten, max 6.
2) voor een 2de/3de decoder met of zonder harde schijf is het altijd 5€/m. Dat 'zonder harde schijf' zal wel slaan op het feit dat er nu nog alleen maar dergelijke decoders worden aangeboden.
Voor de rest: reken zelf maar uit en ik zou het toch maar checken met de klantendienst of in een Proximus center en goed uitkijken of alles wel in orde in bij de eerste 'aanrekening'. :D
zie ook bijlage
Zal de Samsung TV terug beschikbaar worden met de huidige promotie die vanaf vandaag geldig is?
Reputatie 1
Hallo,
Contact met de klantendienst.
Deze bevestigd nogmaals dat bellen met vaste telefoon naar de GSM's (in Tittimus), overdag, tijdens de werkdagen, betalend is.
De vermelding op de website
"Babbel zonder zorgen
Stiekem bellen met 'la mama' of met je lief? Het kan. Zelfs als die in het buitenland zit.
Onbeperkt bellen tussen alle gsm- en vaste nummers van je Tuttimus, dag en nacht."
schijnt mij misleidend te zijn
mvg
mvg
Reputatie 2
Badge +1
is ook misleidend en daarbij nog schrikkelijk duur ook
Reputatie 7
Badge +6
Misleidend of verwarrend?
Family calls: daarnet de verzekering gekregen, ook van iemand van de klantendienst dat die WEL gratis zijn ook overdag.
Voorwaarden: de vaste lijn en de mobiele nummers (die aan de voorwaarden voldoen) moeten daarvoor in je Tuttimus pack zitten.
Reputatie 7
Badge +3
En dus ook onder dezelfde titularis zitten. Dus alles op 1 factuur.
Reputatie 6
Badge +3
Totale onduidelijkheid, op het randje van puur bedrog op de website, tegenstrijdige informatie in de voorwaarden :
http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html#/conditions
Free calls= onbeperkt bellen maar waarom staat dan daaronder nog eens "Free calls National" en "Free calls international"
Wat is het nu eigenlijk? Onbeperkt bellen == onbeperkt !


Hoe het mogelijk is om dergelijke verwarrende en foutieve informatie op de website te zetten terwijl er een gigantisch budget tegenaan gesmeten werd als reclame ???? ??!!!!



Free Calls: onbeperkt bellen alleen voor persoonlijk gebruik en conform de algemene voorwaarden van Proximus;

Free Calls National : onbeperkt bellen naar vaste nummers in België. Alleen gebruik voor persoonlijke doeleinden conform de algemene voorwaarden van Proximus. 1000 minuten naar Belgische mobiele telefoons tijdens de daluren. Buiten die uren zijn de Classic-tarieven van toepassing. Oproepen tijdens de piekuren naar een vaste of mobiele telefoon in België: € 0,74/oproep, incl. btw. Niet cumuleerbaar met andere opties die recht geven op kortingen op nationale oproepen. Niet geldig voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx, behalve oproepen van en naar de PhoneMail-service). Maximaal 2 Free Calls National per klant.

Free Calls International: oproepen naar vaste en mobiele lijnen (max. 2000 minuten/maand) naar de meeste Europese landen² en naar de Verenigde Staten en Canada en naar vaste telefoons in Marokko tijdens de daluren. Daarna prijs per minuut: € 0,25/minuut + aansluitkosten € 0,1143/oproep. Optie alleen geldig voor de vaste telefoon op de Phone line. Maximaal 1 optie per klant en alleen gebruikbaar voor persoonlijke doeleinden en conform de algemene voorwaarden van Proximus. Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op de internationale gesprekken;
Ik kan er ook van meespreken. Net geprobeerd om als bestaande klant in te gaan op een Tuttimus aanbod. Blijkt dat promoties Tuttimus enkel gelden voor nieuwe klanten. M.a.w. trouw wordt bij Proximus niet !
Volgens juffrouw van call-center was beste oplossing om van operator te switchen of om tijdelijk internet op te zeggen. dan kon ik wel weer terug van promotie genieten.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Noel,
De promo's zijn inderdaad over de grote lijn voor nieuwe internet klanten bedoeld.
Veranderen van provider staat vrij en later terugkomen gaat ook natuurlijk al geldt er wel een stille regel die verwacht dat je dan minstens 3 maanden geen Proximus klant bent geweest om als nieuwe klant van de promo's te kunnen genieten.
mvg, Wilfried

Reageer