Vraag

Promotie niet ontvangen

  • 27 July 2017
  • 0 reacties
  • 137 Bekeken

Wij hebben via telefonische promotie een bestelling geplaatst voor een iPhone 7.
Ondertussen 6 weken geleden.
Maar blijkbaar weten jullie bij proximus van niets.
hieronder de bevestigingsmail van jullie uit.
Deze diende als verjaardagscadeau (wat nu compleet in het water valt, uiteraard)

WAT NU?

Van: Proximus Team
Datum: 15 juni 2017 10:07:12 CEST
Aan: Caroline Janssens
Onderwerp: Bevestiging van je bestelling

"Bestelling bevestigd.
U hebt uw Apple iPhone 7 32GB binnenkort in handen!
Beste,
Goed nieuws: uw Apple iPhone 7 32GB is besteld tegen de exclusieve prijs van € 199, en zo ook de overstap naar uw tariefplan Mobilus M in combinatie met de optie DataPhone (1GB).
Apple
iPhone 7 32GB
DataPhone1GB
€ 20/maand
Smartphone aan
€ 769,99
€ 199
Mobilus M
300 minuten bellen
Onbeperkt sms'en
3 GB surfvolume met Internet On Gsm
Uw favoriete app (met onbeperkt surfvolume)
€ 25/maand
Concreet?
Uw smartphone wordt over 3 tot 6 weken geleverd in de UPS Access Point-locatie waarvan u het adres binnenkort via sms ontvangt. De betaling van € 199 is eenvoudig: u betaalt in de UPS Access Point-locatie bij ontvangst van uw smartphone.
Uw nieuwe tariefplan wordt in de komende 30 dagen geactiveerd.
Nog eens bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team"

0 reacties

Geen reactie

Reageer