Promotie met TV

  • 28 May 2018
  • 0 reacties
  • 136 Bekeken

op 07 mei 2018 heb ik een online bestelling gedaan van een titimus pakket, betaling van tv uitgevoerd, 99 euro. Ik heb daar een bevestigingsmail van ontvangen. Op 09 mei krijg ik een sms om te zeggen dat mijn bestelling nog niet is afgerond. moest de laatste stap herdoen nl. terug de tv betalen. Ik heb toen contact opgenomen met klantendienst. die hebben mij aangeraden om de tv opnieuw te betalen, zij gingen de andere tv terugstorten, dit is ook gebeurd. Blijkbaar heeft iemand de online bestelling geannuleerd en daardoor is het misgelopen. Het dossier staat geblokkeerd omdat de tv niet zou betaald zijn. Ik heb mijn 2 telefoonnummers die via de politie liepen ook laten overzetten. Vontracten bij politie laten stop zetten en gebeld naar proximus om de nummers toe te voegen. Dit zou binnen de 48 uur in orde moeten zijn maar na 48 uur, nog altijd niets. Terug contact opgenomen. We hebben dan zelf moeten herladen omdat we een prepaid hadden. Ik ben al 2 maal door een dossierbeheerder gecontacteerd en die verzekerde mij elke keer dat de tv ging geleverd worden. De laatste keer dat ze mij contacteerde was vorige week donderdag, zij beloofde mij dat vrijdag de tv zeker ging geleverd worden, maar niks ontvangen 😞 Probleem met de gsm nummers, deze kunnen ze niet aan het tutimus abonnement koppelen omdat de tv niet is geleverd. Vandaag bekijk ik mijn producten, en ik zie dat ik een fullcontrol L heb gekregen kostprijs 42,99 per maand. Gsm van mijn vriend was niet meer terug te vinden. Nu hebben ze 2 nieuwe contracten op gesteld vanaf 1 juni, krijg ik een fullcontral S en mijn vriend een Fullcontrol M.Weeral extra kosten !! Eigenlijk zouden beide nummers aan het tutimus pakket moeten verbonden zijn maar dit gaat omdat de tv nog altijd niet is geleverd. Vanaf 10 mei ben ik bijna dagelijks met proximus aan het bellen meestal via 0476/27.51.65 nummer aantal keren via het vast toestel van het werk.. Ik heb ondertussen 2 dossierbeheerders gehad. hun telefoonnummers zijn: woensdag 23 mei vanaf het nummer 02/202.49.65 om te zeggen dat het toestel vrijdag ging geleverd worden. het andere nummer is 09/254.73.03 en dat was op 18 mei.
Bij de installatie van tv en internet bestond ik niet als klant, mijn klantnummer bleek een "kamal" te zijn waar het contract in 2016 was beëindigd + met mijn internet zit is gekoppeld aan de installateur zijn schoonmoeder haar account omdat hij mij een internet mocht aansluiten.
Mijn klantennummer is 621037818. Ordernummer tv: Customer name: Eva Van Steen, Proximus Customer id: 621037818,Date: 09/05/2018,Order Number: R0000001100007KV3C
3 Weken nodig om een onnozel tv toestel te ontvangen!!! En we zijn er nog niet!!

0 reacties

Geen reactie

Reageer