Beantwoord

Promo Tuttimus pakket

  • 22 November 2017
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

Ik ben nu ruim een maand klant geworden bij proximus. Keek net even de site na en wat blijkt men geeft nu nieuwe klanten €20 korting gedurende 6 maanden. Euhm ik wil eens informeren of ik er ook recht heb want is toch 120€ korting die je krijgt. Als nieuwe klant kreeg ik ook al geen promo...(enkel 10% door werkgever maar dit mag men niet als promo bekijken want werkgever betaalt ervoor)
icon

Beste antwoord door AkiW 23 November 2017, 20:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik ben nu ruim een maand klant geworden bij proximus. Keek net even de site na en wat blijkt men geeft nu nieuwe klanten €20 korting gedurende 6 maanden. Euhm ik wil eens informeren of ik er ook recht heb want is toch 120€ korting die je krijgt. Als nieuwe klant kreeg ik ook al geen promo...(enkel 10% door werkgever maar dit mag men niet als promo bekijken want werkgever betaalt ervoor)
Hoop voor U dat je deze korting nog krijgt. Maar als je op dit forum leest zijn er veel trouwe klanten die helemaal niets krijgen. Wordt tijd dat PX eens begint met een ander systeem zoals kortingen, gratis filmzenders, voetbalzenders. Voorbeeld ZIGGO/Vodafone in Nederland. Gelijke monniken gelijke kappe. Iedereen gelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Tommy, helaas kunnen we je deze promo niet toekennen. Kan je het betrokken klantennummer via volgende link bezorgen, dan kijk ik na of er een andere korting is, die ik wel kan toekennen? Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +3
Beste, helaas wil ik u meedelen dat u niet aan de voorwaarde voldoet om de promo te verrkijgen. De voorwaarde hierbij is bij intekening van een nieuwe internetaansluiting bij een Tuttimus pack. Mvg, Aw

Reageer