Promo smartphones ref: 36598880

  • 5 December 2018
  • 16 reacties
  • 372 Bekeken

Zoals ik hier al kon lezen ben ik niet de enige met dit probleem. Op 22/11/2018 bestelling geplaatst maar wacht nog steeds op de levering van de smartphone.
De link naar track en trace werkt ook niet! Enig idee wanneer goederen geleverd worden?

16 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste, er zijn inderdaad vertragingen met de leveringen en de Track & trace . Wij doen het nodige voor onze klanten. Zodra uw smartphone geleverd kan worden, zullen wij u rechtsreekds nog een email/ sms versturen. Wij bieden u alvast onze excuses aan voor het ongemak. Groeten, Akhi
ook ik heb mijn smartpfone nog niet gekregen 2 weken geleden besteld wel al betaald mailtjes gekregen dat de smartphone afgeleverd is op zondag 18 nov is afgeleverd op mijn huisadres ? tig keer gebeld met proximus en nog steeds niks ontvangen of gehoord !graag zou ik een mail of sms krijgen wanneer en wat er aan de hand is...... not amused !
Hetty,

We zijn dus niet alleen. Heb hier nog niks gelezen van mensen die hun smartphone wel ontvangen hebben. Heb deze week wel een telefoontje gekregen van een (vriendelijke!) medewerkster om te zeggen dat ze me op de hoogte houden. Mijn link werkt nog steeds niet en in mijn my Proximus is er ook niets van terug te vinden.
Ikhoop dat ze vlug een oplossing vinden voor dit enorme probleem.

Groetjes
Hier ook erg ontevreden. Ik heb op 29/11 een i Phone 6 met abonnement besteld. Die zou geleverd worden op 30/11. Ik kreeg die dag een sms dat de levering wat later zou gebeuren.
Aangezien later nogal vaag is, Proximus opgebled en te horen dat die ten laatste 5december zou geleverd worden. Resultaat: weer niets...
Die dag 4!!! medewerkers aan de lijn gekregen waarvan 2 niet goed Nederlands konden en mij externe nummers gegeven hebben (de leveringsdienst die niets over mijn bestelling wist en 1927 die ik niet kan bereiken aangezien ik eerst de Proximus sim kaart nodig heb). Ik had het helemaal gehad, teruggebeld en toen eindelij keen vriendelijke dame die mij nu verzekerde dat mijn bestelling binnen de 48 u kwam. Resultaat: weer niets!!!!
Terug gebeld gisteren (7/12) en wederom 3x doorgeschakeld, ik werd zo kwaad (mede door de arrogantie van de medewerkers, Jelle dacht ik) dat ik vroeg om gans het boeltje te annuleren. Als dat de service van Proximus is hoeft het niet meer voor mij! Ik kreeg dan te horen dat ik niet zo gebekt hoef te zijn!!! Alsook dat hij niets kan annuleren. Vreemd toch... Als ik hier zo alle klachten lees heeft Proximus een serieus probleem, als je aanbiedingen niet kan waarmaken verkoop ze dan niet. Sommige medewerkers kunnen echt wel wat extra training gebruiken (klantennr. had ik niet bij de hand aangezien mijn huidige tel. kapot is en ik daardoor online snel een nieuwe besteld heb, was me dat een tegenvaller!!! Zegt de medewerkster: dan kan ik je niet helpen waarop ik zeg: je kan toch mij nnaam opzoeken? Aaah ja, zo gaat het ook. Duh!)
En de communicatie trekt op niets, informeer de mensen als de levering niet lukt en blijf niet vaag en laat je medewerkers vooral geen beloftes maken die ze niet kunnen garanderen!
Ik zoek uit hoe het verder moet, mijn telefoon zit 'ergens' vast! De ombudsman zal mij hierin hopelijk verder kunnen helpen aangezien Proximus totaal geen moeite doet!
…. Heb hier nog niks gelezen van mensen die hun smartphone wel ontvangen hebben.....
Dat is een beetje eigen aan een forum 😉 ☺️
vanmorgen belt medewerkster van proximus met de vraag of mijn bestelling al ontvangen is nee dus !
ze zou t nakijken en me terugbellen ,ben benieuwd!
mijn pa daarjuist ook aan de telefoon met 080022800, melding komt dat er een wachtrij is en hij mag zijn gsm nummer opgeven om terug te bellen.
Nog geen 2 minuten later gaat zijn gsm af en zegt mij pa tegen mij "dat is nu eens service", tot hij een tweede rinkel hoort en 't was gedaan!
De medewerker zal gedacht hebben ik heb mijn job toch goed gedaan, want ik heb toch teruggebeld zoals beloofd !!!!!!!!!!!! 😰
wat kunnen we eraan doen ?eerst zou t mijn sinterklaaskado zijn nu moet t mijn kerstkado worden ?
betaal je rekening maar eens niet op tijd dan vinden ze je wel en word je beboet!
29/11 ook een smartphone besteld en betaald wat een zielige soap is dit, order geanuleerd en 2 wijzigingen verder alsook een heleboel telefoontjes nog steeds geen oplossing laat staan een smartphone, Proximus jullie zouden in de grond moeten zakken van schaamte,gaan jullie zo om met klanten ?
ik heb proximus een meil gestuurd alweer ! heb gezegt als dit niet binnen n week wordt opgelost ik genoodzaak zie mijn abonnement op te geven ik ben t zo zat !en hoe zit t met de betaling die we gedaan hebben 99 euro ?
Heb al verschillende keren via verschillende kanalen contact opgenomen nooit een pasklare oplossing,weten niks van elkaar of de juiste persoon is niet aanwezig begint me ook serieus tegen te steken,ik heb ook reeds betaald wat een service
Heb daarnet vernomen dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik heb dit in ieder geval niet gedaan....
Heb ik ook al gehad annulering,zelf ook niet gedaan ze doen het blijkbaar bij al hun klanten
Heb ik ook al gehad annulering,zelf ook niet gedaan ze doen het blijkbaar bij al hun klanten
Wa ne service zeg. Ben ik daarvoor al zovele jaren klant. Nb 23jaar voor men gsm-diensten.
ik heb nog niks gehoord ook geen annulatie ,maar hebben jullie wel die 99,00 euro teruggekregen ?

Reageer