Vraag

Promo smartphone met gratis JBL 3 flip is blijkbaar nep promo

  • 25 August 2018
  • 5 reacties
  • 2178 Bekeken

Deze morgen ben ik naar het Proximus center geweest voor de aankoop van een nieuwe Samsung smartphone. In combinatie met de promotie, waarbij je een gratis JBL 3 flip kon krijgen, heb ik een A6 aangekocht.
Voor de gratis JBL soundbar moet je online bij samsung intekenen om deze toegezonden te krijgen. De gegevens van het toestel en de barcodes werden hierbij opgevraagd. Uiteindelijk heb ik me NIET kunnen registreren omdat de EAN code van het toestel blijkbaar niet deelneemt aan deze actie. Ik heb eveneens gebeld naar de supportdienst van Samsung waarbij ze vertelden dat dit niet om een deelnemend toestel gaat. Tot mijn verbazing natuurlijk want in het Proximus center en de website staat dit wel duidelijk geëtaleerd voor de Samsung Galaxy A6. Is dit dan een nep promo???

5 reacties

TUI: hier staat ook iets aangegeven van de modellen die mee doen ……
>
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/jbl-flip-3-bluetooth-speaker-45310/index1.html#post612853

Hopelijk kunnen de mensen van het Proximus team je hierbij verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Tony, Deze info vind ik terug onder de voorwaarden. Je dient hier dus inderdaad voor in aanmerking te komen.
"Samsung Galaxy A6(+): Gratis JBL Flip 3 bluetooth speaker (t.w.v. €99,99). Promotie geldig van 13/08/2018 t.e.m. 30/09/2018. Meer info en voorwaarden op www.samsung.be/promotions. Uiterste registratie op 15/10/2018."

Gezien de EAN-code verkeerd zou zijn raad ik aan om terug te gaan naar de Proximuswinkel om dit aan te kaarten. Mogelijk hebben ze je dan een verkeerd toestel gegeven. Groetjes Freya
Beste,

Ik heb zaterdag 25/8 een nieuwe Galaxy A6+ gekocht in de Proximus winkel te Gent (Kouter). Ik probeer het toestel te registreren op de Samsung website om de JBL soundbar te ontvangen. Tijdens registratie krijg ik de boodschap dat de EAN code fout is.

Zelfde comment als TonyF : nep-promotoe ?
Beste Tony, Deze info vind ik terug onder de voorwaarden. Je dient hier dus inderdaad voor in aanmerking te komen.
"Samsung Galaxy A6(+): Gratis JBL Flip 3 bluetooth speaker (t.w.v. €99,99). Promotie geldig van 13/08/2018 t.e.m. 30/09/2018. Meer info en voorwaarden op www.samsung.be/promotions. Uiterste registratie op 15/10/2018."

Gezien de EAN-code verkeerd zou zijn raad ik aan om terug te gaan naar de Proximuswinkel om dit aan te kaarten. Mogelijk hebben ze je dan een verkeerd toestel gegeven. Groetjes Freya
Bedankt voor de feedback. Zaterdag ga ik terug naar het Proximus center in Kuurne om dit te vertellen. Ben benieuwd wat men hierop zal doen.

Reageer