Beantwoord

Promo smartphone met abonnement

  • 21 November 2018
  • 5 reacties
  • 336 Bekeken

Op 20/11 ging ik met mijn zoon naar de proximus shop te Wijnegem om te kunnen genieten van de actie die jullie doen met de iPhone X in combinatie met een abonnement. Na 90 min. wachten kregen we uiteindelijk te horen dat het toestel niet voorradig was? Ze verwezen ons door naar de shop van Turnhout, Heist op den berg of Lier waar er overal nog 1 toestel binnen was....Het was toen 17.50...onmogelijk om er op 10 min te geraken.
Vandaag stond ik om 9.50 als eerste aan de deur in de shop in Heist op den berg om daar te vernemen dat deze actie enkel online zou zijn?
Dus ik kom aan in mijn auto en neem telefonisch contact op met uw diensten, waar ik verneem dat als ik de bestelling online deed ik wel via de click en reserveer vandaag mijn toestel kon afhalen indien beschikbaar had in de winkel...wat ik deed.
Ik kon het toestel ophalen in Gent, Kouter 1....dus ik neem een halve dag vakantie op mijn werk en zet mijn reis van 100 km verder naar Gent om mijn toestel af te halen, waar ik intussen een bevestigingsmail had ontvangen!
Helaas heb ik intussen nog steeds geen toestel, daar ze dit in Gent niet konden afboeken aan de prijs van 419 euro?
Dus konden ze me enkel het toestel meegeven als ik de volledige prijs zou betalen of de actie van de iPhone Xs zou nemen en meer zou betalen dan ik gepland had.
Intussen ben ik dus van Wijnegem naar Heist Op Den Berg gestuurd en dan nog eens naar Gent, waardoor ik 200 km reed, een halve dag vakantie heb verloren, 4 euro parking moest betalen om uiteindelijk zonder iets naar huis te moeten keren terwijl ik zwart op wit een order bevestiging heb voor het toestel met abonnement EN een bevestiging dat ik deze vandaag mocht afhalen te Gent en er 419 euro diende te betalen?!

ik hoop hier snel iets over te vernemen, anders zal ik genoodzaakt zijn om dit door te geven aan test aankoop, zodat zij deze wanpraktijken verder kunnen uitzoeken.
icon

Beste antwoord door AkiW 23 November 2018, 17:26

Bekijk origineel

5 reacties

iets dat je online besteld heeft , heb je recht binnen een gestelde tijd , ervan af te zien !!!! wacht niet te lang. en wacht tot in de kerstperiode voor mooie acties!!!!!!
veertien dagen volgens mij
Dat weet ik ook allemaal hoor....
Het gaat erom dat ik een order bevestiging heb en ik nog steeds geen toestel heb aan de prijs die ze op papier hebben gezet!
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, spijtig om te vernemen dat het misgelopen was. Alvast onze excuses voor het ongemak. Kan u mij uw online bestellings nr en proximusklanten nr doorgeven? Ik kijk dit na. Groeten, Akhi
Kun je best via een Privébericht sturen (klik hier)

Reageer