Vraag

Promo Proximus Affinity Program


Waarom wordt deze promotie voor mij beëindigd vanaf 31/10/2017 ?
Enkel Tuttimus en Familus Pack-klanten zouden deze korting nog ontvangen.
Ik ben al jaren bij jullie klant, maar de nieuwe pakketen zijn mij veel te duur.
Ik wil dat deze promotie ook voor mijn Internet Comfort Pack blijft gelden.
Graag jullie uitleg hiervoor.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
je bent inderdaad niet alleen en hier nog een vb:
frank schreef:

Hieronder het mail antwoord van de gezinsbond. Volgens dit antwoord is het wel degelijk de keuze van Proximus om alleen op Tutimus nog korting te geven. Triestig om je klanten zo te behandelen.

Het is inderdaad juist dat de samenwerking met de Gezinsbond is veranderd vanaf 17/10/2016: leden die vanaf dan korting vroegen, kregen enkel korting als ze een Tuttimus pakket hebben. Jij hebt vermoedelijk je aanvraag voor deze datum gedaan. Ik vermoed dat je aanvraag een jaar geleden is. Zou dat kunnen? Elk jaar dient je aanvraag hernieuwd te worden en Proximus doet dit normaal zelf, ze duiden dan iets aan in je dossier en de korting loopt weer verder. Bij jou is het anders: de korting kan niet verlengd worden omdat je een "oud" pakket hebt en daarop is de korting niet meer geldig. Het Tuttimuspakket heeft andere voorwaarden dan jouw pakket. Ik zou je willen aanraden om naar de klantendienst te bellen op 0800 22 800 en het te bespreken: - je kan kiezen om je pakket nu te behouden, zonder de Gezinsbondkorting - je kan overstappen naar Tuttimus en dan je gezinsbondkorting verderzetten

bron
Proximus schreef:


De korting geldt op Familus, dit + mobile= Tuttimus.
De korting loopt dus enkel op de vaste producten en niet voor je mobile product, kan wel samen geactiveerd worden, enkel zal je op het mobile product dan geen extra korting krijgen maar wel de gratis data top ups!

Schandalig, maar o zo typisch.
Ze zijn alleenheerser voor internet en TV via telefoonlijn en passen dus hun tarieven aan door het opstarten van nieuwe pakketen die stukken duurder zijn. En dus ook door het afbouwen van deze kortingen.
Het verlies van de roamingkosten zal waarschijnlijk op een andere manier moeten verhaald wordne.
Triest.
En zo blijft internet en TV schandalig duur tov andere landen.
Kan mij iemand zeggen waar ik klacht kan indienen via e-mail ?
Ik vind dit nog niet eens terug op de proximus site hoe ik dit kan doen. Ook dat hebben ze goed verstopt.
Reputatie 6
Badge +5
   

 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Reputatie 6
Badge +5
Bijkomende nieuwe info:
frank schreef:

Goed nieuws: ik heb een creditnota gekregen en mijn affinity korting wordt toch opnieuw geactiveerd!
Zelfs op het oude pack.
Gezinsbond korting op oude pack is dus wėl mogelijk.
Blijf proberen - eventueel met de gezinsbond contact nemen

Badge +2
Het Comfort pack moet dan wel een triple (3) play zijn, want een comfort pack met enkel internet & TV krijgt de korting totaal niet meer.
Reputatie 6
Badge +5
Dat klopt inderdaad .
Ok,

Ik neem contact op met de gezinsbond.
Wat bedoel je met triple play?
Reputatie 6
Badge +5
staat hier mooi uitgelegd: https://tripleplay.be/ 😉

NB: mailto:affinity.pack.nl@proximus.com

Reageer