Promo Proximus Affinity Program

  • 12 August 2017
  • 16 reacties
  • 4625 Bekeken

Waarom wordt deze promotie voor mij beëindigd vanaf 31/10/2017 ?
Enkel Tuttimus en Familus Pack-klanten zouden deze korting nog ontvangen.
Ik ben al jaren bij jullie klant, maar de nieuwe pakketen zijn mij veel te duur.
Ik wil dat deze promotie ook voor mijn Internet Comfort Pack blijft gelden.
Graag jullie uitleg hiervoor.

16 reacties

je bent inderdaad niet alleen en hier nog een vb:
Hieronder het mail antwoord van de gezinsbond. Volgens dit antwoord is het wel degelijk de keuze van Proximus om alleen op Tutimus nog korting te geven. Triestig om je klanten zo te behandelen.
Het is inderdaad juist dat de samenwerking met de Gezinsbond is veranderd vanaf 17/10/2016: leden die vanaf dan korting vroegen, kregen enkel korting als ze een Tuttimus pakket hebben. Jij hebt vermoedelijk je aanvraag voor deze datum gedaan. Ik vermoed dat je aanvraag een jaar geleden is. Zou dat kunnen? Elk jaar dient je aanvraag hernieuwd te worden en Proximus doet dit normaal zelf, ze duiden dan iets aan in je dossier en de korting loopt weer verder. Bij jou is het anders: de korting kan niet verlengd worden omdat je een "oud" pakket hebt en daarop is de korting niet meer geldig. Het Tuttimuspakket heeft andere voorwaarden dan jouw pakket. Ik zou je willen aanraden om naar de klantendienst te bellen op 0800 22 800 en het te bespreken: - je kan kiezen om je pakket nu te behouden, zonder de Gezinsbondkorting - je kan overstappen naar Tuttimus en dan je gezinsbondkorting verderzetten
bron

De korting geldt op Familus, dit + mobile= Tuttimus.
De korting loopt dus enkel op de vaste producten en niet voor je mobile product, kan wel samen geactiveerd worden, enkel zal je op het mobile product dan geen extra korting krijgen maar wel de gratis data top ups!
Schandalig, maar o zo typisch.
Ze zijn alleenheerser voor internet en TV via telefoonlijn en passen dus hun tarieven aan door het opstarten van nieuwe pakketen die stukken duurder zijn. En dus ook door het afbouwen van deze kortingen.
Het verlies van de roamingkosten zal waarschijnlijk op een andere manier moeten verhaald wordne.
Triest.
En zo blijft internet en TV schandalig duur tov andere landen.
Kan mij iemand zeggen waar ik klacht kan indienen via e-mail ?
Ik vind dit nog niet eens terug op de proximus site hoe ik dit kan doen. Ook dat hebben ze goed verstopt.
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
   

 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Bijkomende nieuwe info:
Goed nieuws: ik heb een creditnota gekregen en mijn affinity korting wordt toch opnieuw geactiveerd!
Zelfs op het oude pack.
Gezinsbond korting op oude pack is dus wėl mogelijk.
Blijf proberen - eventueel met de gezinsbond contact nemen
Badge +4
Het Comfort pack moet dan wel een triple (3) play zijn, want een comfort pack met enkel internet & TV krijgt de korting totaal niet meer.
Dat klopt inderdaad .
Ok,

Ik neem contact op met de gezinsbond.
Wat bedoel je met triple play?
staat hier mooi uitgelegd: https://tripleplay.be/ ;-)

NB: mailto:affinity.pack.nl@proximus.com
Reputatie 5
Vandaag ook op mijn factuur gelezen:
Wijziging Affinity-kortingen
Op 31/10/2017 wijzigt het Affinity-programma. De 10% korting zal enkel van toepassing zijn op de Packs Tuttimus en Familus. Wil je deze korting blijven genieten? Ga naar www.proximus.be/packaffinity of bel ons op het nummer 0800 22 800. Als ons aanbod niet langer aan je behoeften voldoet, kun je je abonnement gelijk wanneer kosteloos opzeggen via www.proximus.be/opzeggen. Dat betekend 6 € per maand opslag voor mij. En dat bij de verhoogde prijzen van begin dit jaar voor de oude packs. Door jullie beleid naar trouwe klanten (22 jaar)toe heb ik al tv genomen bij Telenet. Als ik dan kijk naar de prijs van Telenet met het "internet en tv abonnement" dan kom ik goedkoper uit met Telenet. 53€ met nu een promo voor 5 maand aan 45€. Dus met smart 15 erbij 69 €. Of met het gsm abonnement ook overstappen en nog meer besparen. Bedankt Proximus voor de beloning om zolang klant te zijn bij jullie.
mvg
Was je oud pakket dan geen tripleplay misschien?

Nu moet ik wel toegeven, en dat is iets dat ik van mijn vader altijd gehoord heb, dat het bij Belgacom/Proximus het altijd zo geweest is dat als er nieuwe abonnements formules komen, zij u nooit gaan verplichten van over te stappen maar dat je op den lange duur gaat voordelen of opties missen die je bij de nieuwe formules wel hebt, zodat je toch meestal op den duur gaat overstappen, tenzij die opties voor u niks betekenen 🤔
Reputatie 5
Nu weer een mail gekregen:
Dag ,

Momenteel geniet je via je werkgever van 10% korting op je internet-abonnement, en dit tot eind oktober. Zoals reeds aangekondigd, verandert dit Affinity-programma op 1 november om beter aan te sluiten op het nieuwe 'pack’-aanbod van Proximus. Wil je blijven genieten van 10% korting? Dan stellen we je voor om Familus te worden en meteen ook de beste tv-momenten met je huisgenoten te delen.
Familus, da’s alles voor thuis: tv-kijken, surfen en bellen.

Het is te laat,ik moet geen tv meer hebben bij jullie. En nu ook weer bij de kleine lettertjes is de kost voor bestaande klanten 59€ om te activeren of installeren(het is te zien hoe ze het nu noemen). Bovendien zou een tutimus mij zomaar evenentjes 24,70 € extra kosten per maand. Korting reeds afgetrokken. En hoe zit het met mijn pack korting van 2 € voor mijn smart 15 + gaan ze die ook stopzetten? Ik ga dan eens alles herberekenen.
mvg
Ik heb nu een pack met alleen internet en vaste telefoon. Ik moet er nu willens nillens ook TV bij nemen (Familus). De prijs blijft uiteindelijk ongeveer gelijk (denk ik), maar ik moet die TV niet hebben... En het data-simkaartje van 2GB wat ik nu heb en zou willen houden, zal ik wellicht kwijtspelen. Wat ik niet wil, krijg ik en wat ik wel wil, verlies ik.
Klant koning? Ik begrijp er niets van. Op de behoeften van de klant inspelen is er niet meer bij.
Proximus heeft toch nog altijd de keuze uit deze packs hier >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html
Of is het omdat je naar Familus wilt mss.
Ik zit met hetzelfde probleem. Na enig nazicht is dit vermeld op de aanrekening van augustus. Voor het waarom heb ik dan weer telefonische info ingewonnen bij de klantendienst. Die kon mij enkel bevestigen wat ik reeds heb kunnen lezen op de aanrekening van augustus nl. vanaf 31/10 kan deze korting enkel worden verkregen op Tuttimus en Familus. In acht genomen dat het nieuwe Minimus hier ook deel van uit maakt, zou dit een prijstijging van maar liefst € 20 betekenen vooraleer recht te kunnen hebben op een korting! Mij niet gezien hoor! Als ze het verlies van de roaming willen recupereren moeten ze dat niet doen op de kap van de gewone klant!
ter info: wat op het forum ook al gepost geweest is :
Deze korting is nog geldig voor bestaande klanten van voor 1 juli 2017,
die de korting reeds hadden op Familus/ Tuttimus,
Deze korting is niet meer geldig voor nieuwe klanten die zich aansluiten.
Reputatie 2
Badge
geachte leden

ik had de Affinity korting bekomen als CERA-venoot.

op mijn factuur van november was de korting plots verdwenen. ik nam contact met de klantendienst en een credit nota werd aangemaakt en excuses aangeboden, waarvoor dank.

op mijn factuur van december was de korting eveneens niet toegepast, ik heb vorige week maandag gebeld - de persoon aan de lijn zou opnieuw een credit nota aanmaken, en zorgen dat de korting definitief zou worden toegekend. ik moet wel zeggen dat dit een zeer kort telefoontje was, ik heb de opname ter mijner beschikking.

aangezien bovenstaande credit nota maar niet verscheen donderdag terug gebeld naar de klantendienst afdeling facturatie, maar constant wachtmuziek (uren aan een stuk), idem op vrijdag, zaterdag en vandaag.
ik heb dan maar beslist om te liegen en technisch probleem te faken om zodanig binnen te geraken, die persoon verbond me dan door en na anderhalve minuut al iemand aan de lijn! straf!
die wist me dan wel te vertellen wat hierboven al staat, dat er geen korting gegeven wordt op mijn pack, ik was natuurlijk in alle staten.

voor mij waarschijnlijk het einde bij proximus, na jarenlang klant te zijn.

ik lees nu wel dat ze evt nog korting zouden toekennen op een triple play, ik zou nog bereid zijn mijn gsm mee in pack te steken, zou dit gaan? gelieve mij te contacteren aub.

anders zal ik naar scarlet gaan, wel jammer van de €99 activeringskost, zal tijdje duren voor ik dat eruit gehaald heb.

' t is duidelijk dat ze de verloren roaming inkomsten elders gaan zoeken

mvg,
het goddelijk monster

Reageer