Promo gsm + abonnement ENKEL voor nieuwe klanten??!!

  • 22 June 2017
  • 2 reacties
  • 503 Bekeken

Ik probeer reeds een week een nieuwe Iphone SE 32 te bestellen als klant met mijn bestaand abonnement Mobilus M. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. In de winkel willen ze niet helpen omdat het web - exclusief is. Aan de telefoon verwijzen ze ons naar het nr van de webwinkel, en via internet lukt het alleen als ik het formulier nieuwe klant invul. Ik ben geen nieuwe klant!! Ik ben een bestaande klant, die zoals jullie promo en nieuwsbrief vermeld ook van deze promotie wil genieten. Wie kan mij hierbij helpen? Ik sta een halfuur in de rij op de chat en bij 1 wachtende word ik ervan gegooid. Graag dringend feedback!

2 reacties

Ik heb nog nooit geweten dat Proximus aan haar bestaande klanten iets gunt.
En ik ben al 35 jaar klant.
Als je er iets over zegt krijg je te horen over de Premium Club. Maar naast Pay&Go voordelen (wat doe je daarmee als je een abonnement hebt?) en giften aan goede doelen (en dus niet aan mij 😉 ) is er niet veel voordeel te halen.
Reputatie 7
Badge +1
Volledig mee eens. PX moet het beloningssysteem voor trouwe klanten een andere opzet geven. Kijk maar eens als voorbeeld bij KPN en Ziggo in Nederland. Laat iedereen mee profiteren en niet een paar zoals dit weekend naar Plankendael. Altijd terug vallen op de Premium Club. PX schrijft nieuwe klanten nooit in en je krijgt hier ook geen info over. Als je dit zelf niet uit zoekt heb je geen voordeel. Nee als je voordeel wil krijgen moet je het zelf uitzoeken. PX geeft die info niet. Jammer...

Reageer