Beantwoord

Pre-Order S9 niet mogelijk

  • 26 February 2018
  • 46 reacties
  • 1379 Bekeken

Ik probeer een pre-order te doen van de samsung s9+ met daarbij een abonnement. Ik kan hem in mijn winkelmandje leggen maar als ik daarin verder ga krijg ik de boodschap dat ik voorbij mijn max aantal bestellingen zit hiervoor,maar ik heb nog geen enkele bestelling gedaan? Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Popcornoldies 28 February 2018, 14:48

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 3
Badge
Klopt gaat niet / deze actie is enkel voor nieuwe klanten en hoho weer sluikse reklame van proximus.(Of proximus vergis ik me weer).
Reputatie 7
Badge +4
Ter info: voorwaarden
Aanbieding geldig van 25/02/2018 19:01 t.e.m. 15/03/2018 bij elke nieuwe intekening op een DataPhone-optie van € 5, € 10, € 20 of € 25* (web exclusief) voor 24 maanden en een Mobilus M, Mobilus L, Mobilus FullControl M of Mobilus FullControl M naar keuze (vanaf € 26,99) van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Geldig voor zowel nieuwe klanten als klanten die al een gsm-abonnement hebben.
1 toestel als je geen andere Proximus-dienst hebt, max. 3 toestellen als je minstens 1 andere Proximus-dienst hebt (min. 4 correct betaalde facturen in de laatste 6 maanden). Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties.
aangezien ik denk dat er velen dit over het hoofd zien, deze bijkomende info:
De voorwaarden kun je altijd vinden door onderaan de pagina (pagina's) op "voorwaarden" te klikken waar de menu dan openklapt met de voorwaarden die er aan verbonden zijn.
zie bv op pagina : https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s9-plus-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-samsung-galaxy-s9-plus-black.html
Reputatie 3
Badge
Beste Martin,ik kan niet lezen maar wel bestellen tot een bepaald punt.Wanneer ik mijn nummer wil behouden daar lukt het verder niet.Zoals ik reeds melde zie vorig bericht aub.
Reputatie 3
Badge
Martin voor jou en iedereen, bel naar de klantendienst zij regelen het voor jou (voor de preorders).Er is een fout op de website zelf.
Reputatie 2
Allen,
Ik ben reeds proximusklant.
Eerst gebeld naar klantendienst om te vragen of de actie ook geld voor proximusklanten. Geen probleem. Er is nog 9 euro restwaarde van gsmtoestel omdat mijn contract loopt tot 11 maart. Dit werd gefactureerd volgens klantendienst indien ik nieuw abonnment met toestel zou kopen.
Dus online de stappen doorlopen, kan niet aanvinken dat ik reeds proximus ben, dus vink iets anders aan en betaal. Wel stuur ik een mail om dit te zeggen zodat dit kan aangepast worden.
Antwoord van proximus dat IK naar ander mailadres moet sturen. (Kunnen ze dat zelf niet doen ?)
Zo gedaan, krijg ik mail terug dat ze dit niet kunnen oplossen op die dienst en mijn 99 euro gaan terugstorten... Ik moet naar proximuscenter gaan, daar kunnen ze me helpen.
Ok ik ga naar proximuscenter vandaag, waar ik als antwoord krijg ja wij kunnen deze nog niet pre-orderen... u moet dit online doen. Grapjassen. Ik stel zelf voor om naar andere provider te gaan en dan nog eens via de webshop. "Ja denk dat dit de enige mogelijkheid is".
Schandalig.
Maar goed, ik bel nog eens naar de klantendienst, ja u hebt ook recht op de promo, maar waarschijnlijk is er iets met het systeem. Ik vraag hen of ze me dan telefonisch kunnen helpen en het zo pre orderen. Nee dat kunnen ze niet...
Stel nog eens voor om naar andere provider te gaan. En dit is volgens hen de oplossing...
Dit kan toch niet???
Reputatie 3
Badge
Laatste nieuws vanaf half maart zou het wel gaan me wie z,n voeten spelen zij
Reputatie 2
Maar dan niet voor 99euro... want dan is de actie voorbij 😞
Reputatie 3
Badge
Stephanie klopt.//// ( Klopt gaat niet / deze actie is enkel voor nieuwe klanten en hoho weer sluikse reklame van proximus.(Of proximus vergis ik me weer).
Reputatie 2
Je kan wel overstappen naar andere provider.. dan gaat het wel
Reputatie 2
En miss beter daar blijven... base en orange hebben ook acties met s9, korting op de gsm zelf en dan kan je nog maandelijks betalen als je dit wil...
Reputatie 3
Badge
Indien ik morgen geen positief antwoord krijg (ben ook vaste klant) verhuis ik morgen naar Base.
Reputatie 7
Badge +4
@ Community Mgr....
tenzij vergissing mijnentwege staat er toch nergens "gereserveerd voor nieuwe klanten"
&
het "on line" probleem "ik wens mijn Px nr te behouden en in te tekenen op het aanbod (onder voorwaarden)" dat reeds enige tijd bestaat (en in principe oplosbaar zou moeten zijn via de klantendienst) op de website zou best snel door IT aangepakt en verholpen worden zodat alles online kan om bovenvermelde ongenoegens verder te voorkomen...?
Reputatie 3
Badge
Heb Test Aankoop net op de hoogte gebracht over het probleem.
Reputatie 2
Hou ons op de hoogte!
Reputatie 2
Zouden ze daar denken dat het 1 april is? Ik stuur met de vraag of zij me kunnen verder heloen want de klantendienst en winkel kunnen dit niet. Hun antwoord:
Reputatie 3
Badge
De E_Shop die vragen enkel of je betaald hebt.Mooie shop.
Reputatie 3
Badge
Proximus heeft mijn klacht ontvangen via Test Aankoop nu afwachten.Ik raad ook aan om ook via Test Aankoop een klacht te plaatsen.
Reputatie 1
Ik heb uurtje geleden naar klantendienst gebeld zoals hier op forum stond voor bestelling van S9+. Lukte idd niet via site voor bestaande klanten. Op einde van gesprek zeiden ze da ik binnen 5 min mailtje van mijn bestelling krijgen en binnen de 3 dagen gebeld worden. Mail nog niet gekregen dus hoop da het goed gaat me bestelling. Fingers crossed.
Reputatie 3
Badge
Mike41 veel succes met de mail
Reputatie 1
Thx Popcornoldies.
Net naar klantendienst gebeld omda ik mail nog nie gekregen had. Die wist van nie veel, wa ik ook al verwachte. Via telefoon kon da volgens haar niet geregeld worden enkel online. verder wist ze van niets. Typisch Proximus. ben tevreden van hun diensten, maar klantendienst is een totale ramp. Al meer dan eens bewezen. Hopen da het goed gaat, anders zie ik deze promotie nog langs mijn neus passeren 😞
Reputatie 2
@mike, zo was het dus bij mij ook.. daarnet op Messenger nog reactie gehad dat het niet ging zolang mijn vorig abbonnement nog loopt. Ze kon dit voor mij aanpassen en dan kon ik na middernacht online aanvragen. Toen ik vroeg aanpassen naar wat was er geen reactie meer... ?
Reputatie 2
@popcornladies ben net weg bij testaankoop ?
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
Op het franstalige forum wordt zoals gebruikelijk aangeduid dat het aanbod niet geldt voor bestaande klanten en/of wordt verwezen naar een proximus center
Concreet vermits de Community Mgr tot op heden niet thuisgeeft en indien u aan de op de webpagina voorwaarden voldoet en Px de boot afhoudt, is het mijns inziens opportuun klacht eer te leggen bij de ombudsman telecommunicatie (samen met een extract/foto van de huidige webpagina van Px )
Zelf heb niet direct een (nieuwe) smartphone nodig, maar het probleem "web exclusief" sleept mijns inziens reeds voldoende lang aan en dient definitief uit de wereld te worden geholpen
P.S.
Eventueel voor een alternatief en de geldende voorwaarden uw licht opsteken in een Orange shop (detail info niet voorhanden online) ....
Sorry Px.... (maar wie niet horen wil, moet voelen)
Reputatie 2
Heb net nog eens gebeld 37 minuten... heel vriendelijke man! En heeft alles geprobeerd en uiteindelijk was het dus degelijk omdat ik al klant was. Dus moet naar prepaid en dan terug...

Reageer