Beantwoord

Playstation van 366,52 euro actie Tuttimus?

  • 15 February 2019
  • 5 reacties
  • 634 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb in december de playstation besteld met de actie van tuttimus.
Tijdens de bestelling 69 euro betaald en volgende dag playstation geleverd, top! Installatie van tv is op 21 december gebeurd. Op 14 januari een factuur gekregen van 479,38 euro???? Ik heb direct contact opgenomen en er was een fout gebeurd.
De gratis installatie kosten 59 euro en voortijdige opzegging Playstation kosten 297,52 werden aangerekend. Geen idee van waar dat komt want ik ben klant en heb niets opgezegd.
Ik ging binnen de 2 dagen een nieuwe factuur krijgen. Maar dat is niet gebeurd, op 31 januari is er 479,38 euro van mijn rekening gegaan. De installatiekosten heb ik ondertussen terug gekregen en een dossiernummer, maar ik geraak geen stap verder. Ik mag bellen, e-mailen, via messenger, naar de winkel niemand kan of wil mij helpen! Wat moet ik doen?? Ik ging binnen de 10 dagen zeker opgebeld worden, we zijn ondertussen 12 dagen verder. Aub kan iemand mij helpen? Ik begrijp dat dit zo lang duurt. ik ben tuttimus klant, ik heb de playstation, ik heb niets opgezegd en ik wil mijn 297,52 euro waar jullie geen recht op hebben terug.
Bij wie kan ik hiermee terecht?
icon

Beste antwoord door HeidiE 18 February 2019, 12:16

Bekijk origineel

5 reacties

Tip: wacht eerst de reactie hier af van iemand van het proximus team
Indien er op de lange duur dan toch geen oplossing moest komen van Proximus uit, kun je altijd klacht indienen bij de ombudsman van telecom.
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Amanda85, kun je ons klantgegevens (in privébericht) bezorgen voor nazicht? Grt, HeidiE
TUI: Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 2
TUI: Privébericht sturen (klik hier)

Dank u Martin!
Ik was al op zoek hoe ik een privébericht kon sturen.

Mvg
Amanda
Reputatie 2
Hoi Amanda85, kun je ons klantgegevens (in privébericht) bezorgen voor nazicht? Grt, HeidiE

Bedankt Heidi om alles inorde te brengen!

Reageer