Pack laten omzetten naar Tuttimus

  • 28 December 2016
  • 10 reacties
  • 629 Bekeken

Wat een grote klucht!! Na de nodige telefoontjes, bezoekjes aan de winkel, nog geen stap verder.
Op 20 oktober via de telefoon een wijziging aangevraagd van het bestaande pack naar Tuttimus.
Mailtjes gekregen met de vermeldingen van de wijzigingen. Echter na een paar weken nog niks aangepast.
Dus beginnen bellen, case aangemaakt, weer bellen, naar de winkel,andere case aangemaakt, weer bellen, winkel,.bellen...........
Krijg ik nu de factuur met in totaal een creditnota op van 203 euro. Het bedrag dat ik nu moet betalen klopt ongeveer met wat ik altijd betaal, maar wie zal het zeggen.
Als ik nu kijk bestaat men abonnement nog steeds uit het vorige pack en is er van Tuttimus nog steeds geen sprake!
Het meest irritante aan heel de zaak is NIEMAND neemt eens even contact op of stuurt een mail/sms of wat dan ook, om uit te leggen wat er mis is gegaan en het ineens op te lossen. Dat er al eens iets mis gaat, alle respect daarvoor , niemand is heilig.
Vergeet uw rekening maar eens te betalen, langs elke weg krijg je dan bericht, raar he dat ze u toch kunnen bereiken.
Dus om het in vrij beleefde taal te zeggen, ik wil graag omschakelen naar Tuttimus, en een compensatie qua tijd en stress lijkt me ook wel op zen plaats.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Eddy,

we hebben elkaar zoëven gesproken.

we werken verder aan je order. Verdere assistentie is gevraagd om dit op te lossen.

Groeten

tina
Bedankt voor het telefoontje Tina, hopelijk blijft de verstandhouding zo.

Bedankt
Bijna opgelost,
Netjes telefoon gehad met de nodige uitleg.
Alles is ondertussen al omgezet, buiten 2 full control abbonementen, ik veronderstel dat die pas volgende maand worden omgezet ivm het voorafbetaalde tegoed?
Reputatie 7
Badge +3
Dat klopt, deze worden volgende maand omgezet. Grt, HeidiE
Zo hier zijn we dan nog eens. pppfff
Er is iets dat blijft hangen , en al meer dan lang genoeg; oktober 2016
Ik versta niet dat dit hele circus zolang moet en kan duren!
Op de "vasthangende" gsm nummers is er ondertussen wel meer mobiel internet beschikbaar, das toch ook al iets.

Maar dan krijg je na al dat gebel, langs de winkel, gebel, winkel nog maar eens bellen, forum,....... een ander probleem.
Ik wilde een nieuw gsm nummer aan vragen en een ander gsm nummer opzeggen (werkgebonden nummer ), (ja toch hard leers en dit bij Proximus aangevraagd en kreeg dan doodleuk de melding dat dit niet ging omdat er nog steeds een "ticket" op mijn klantnummer stond waardoor er niks kon worden veranderd of bijgevoegd.
En wat nu?? dat konden ze mij ook niet vertellen.
Als ik dit soort antwoorden en praktijken op mijn werk flik, sta ik op straat.
Je zou voor minder overstappen ppfff

Stillaan houdt het op
Reputatie 7
Badge +4
Beste Eddy, ik vind niet direct iets terug van een ticket of derlijke aan de hand van je klantennummer. Wat wenste je concreet aan te passen? Welk nummer wenste je op te zeggen? En welk wenste je toe te voegen? Je mag onze deze gegevens via volgende link als privébericht bezorgen https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Mvg, Freya
Reputatie 7
Badge +4
Neen, we kunnen deze niet standaard zien, tenzij ze in een dossier vermeld worden, maar zoals eerder gezegd werd dit niet opgemaakt. IM8095720 is het ticketnummer wanneer ik verwezen word omdat het laatste het dubbel is van het vorige. Deze verwijst me nogmaals door naar een nog ouder ticket, namelijk IM7101148. Hierin staat vermeld dat de situatie nog steeds in behandeling is. Ik kan helaas via deze weg ook niets voor u doen. Mvg, Freya
" Ik kan helaas via deze weg ook niets voor u doen. Mvg, Freya "

Dat is een heel goed antwoord!!
Wie is er dan wel in staat om mijn probleem op te lossen????????
Ik denk dat ik weet wie het probleem kan oplossen!!
Ik zal eens naar Telenet bellen, zij zullen het wel kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +4
De IT Dienst is hier verder mee bezig en zullen u hierover verder contacteren. Mvg, Freya
Het gaat van het 1 naar het ander. Begint een echte soap te worden hier.
Kunnen jullie eens nakijken waarom het internet verbruik van nr eindigend op 092 niet uit het abonnementdeel komt maar apart wordt aangerekend??
Het is een mobulis M abonnement, maar de 5 gb blijft onaangeroerd staan.

Reageer