Vraag

P20 + Abbo besteld zondag, nog geen levertermijn ontvangen...

  • 21 June 2018
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

R4WEBSHOP001349286 - Er stond dat deze oorspronkelijk op 18/06 zou geleverd worden; Echter kreeg ik die dag een sms dat het vertraagd zou zijn. Bij het tracken zie ik dat er totaal geen info gegeven wordt. Kan dit eens nagekeken worden? Ik heb nog geen klantnr ontvangen (er is enkel een dummy klantnr in salto volgens mij)

Hoe komt het dat er zo veel vertraging op zit? Ik lees van anderen hier op dit forum dat ze meer dan een maand moeten wachten. Gaat dit bij mij ook zo zijn? Op de site staat een levertermijn van 3 dagen aangegeven.

Graag wil ik wat meer info. Is de gsm niet in stock? Wanneer is deze er wel? Ik zit voorlopig zonder gsm dus zou graag dringend een oplossing zien. Een levertermijn weten zou al leuk zijn.

5 reacties

Reputatie 2
Ik heb op 29/05/2018 2 smartphones besteld met abonnement. Op de site stond vermeld dat dit daags nadien, 30/05/2018 dus, zou worden geleverd.
Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen.

Na 12e keer contact met telefonische klantendienst, kwam ik te weten dat dit tot 30 dagen kan duren. Dit staat trouwens ook zo vermeld in bijlage bij orderbevestiging. Een leveringsdatum heb ik tot op heden nog niet gekregen.

Ik vrees dat je niets anders kan doen dan wachten.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, we trachten je levering zo spoedig mogelijk in orde te brengen. Gezien de vertraging gaat dit inderdaad om een tijdelijke stockbreuk. Helaas heb ik geen richtlijn omtrent de leveringstermijn. Zodra we hierover meer weten wordt je opnieuw per sms gecontacteerd. Groetjes Freya
Reputatie 2
Freya
Ik kan begrip opbrengen voor een tijdelijke stockbreuk en dat het langer kan duren dan normaal. Ik vraag mij enkel af waarom wij als klanten hierover niet op de hoogte worden gehouden.
Ondertussen al bijna anderhalve maand verder. Nog steeds GEEN reactie ontvangen over een levertermijn. Dat is toch niet meer van deze tijd? Ondertussen wordt er wel veel reclame gemaakt over deze promotie overal. 20x gebeld met de klantendienst alsook op het aparte e-shop nummer.

Via de e-shop dienst zouden ze je zogezegd verderhelpen ivm alle bestellingen die via de webshop gedaan worden, maar iedere keer beweren ze dat ze enkel 'prepaid' doen en mij dus niet verder kunnen helpen.

Dit is toch niet meer serieus? Niemand kan ook maar iets over mijn bestelling terugvinden bij de klantendienst. Er zijn cases aangemaakt en deze worden afgesloten met nota: 'ik kan niets terugvinden over deze klant dus kan hem niet verder helpen'.
Bij Orange is deze wel op stock en kan ik deze meteen meenemen als ik wil (aan een veel voordeliger tarief). Jammer dat ik dit niet eerder heb gezien.

Reageer