Beantwoord

Overschakeling naar Tuttimus

  • 19 January 2018
  • 8 reacties
  • 489 Bekeken

Badge +1
Hallo,

dinsdag 16 januari een aanvraag gedaan om over te schakelen naar Tuttimus via EPP pagina. Een mail gekregen dat er binnen de 2u iemand zou bellen. Aangezien ik donderdag nog altijd niet gebeld werd, heb ik dan maar zelf gebeld. Zeker 20 min. aan de telefoon gehangen en de persoon zei dat het in orde was. Hoe komt het dan dat we dit nu nog altijd niet zien op MyProximus en dat we geen bevestigingsmail gekregen hebben?

Mvg,
Caroline
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 January 2018, 11:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag carooke,

Ik heb het order doorgeduwd. Je zal vandaag de bevestigingsmail ontvangen.

Groetjes,

Antonella
Badge +1
Bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +1
Kreeg bij mijn factuur een promotiefolder van Tuttimus. Staat in dat men tot 20 GB mobiele data kan gebruiken. Klopt dit, als ik op de PX site kijk staat met Mobilus M maar max. 10 GB mobiele data. Misleidend ?
Badge +4
Mobilus M in een tutti krijgt dubbel zoveel data.
Reputatie 7
Badge +6
Mobilus M in een tutti krijgt dubbel zoveel data.
Klopt inderdaad. Alle info op deze pagina

Reputatie 7
Badge +6
Kreeg bij mijn factuur een promotiefolder van Tuttimus. Staat in dat men tot 20 GB mobiele data kan gebruiken. Klopt dit, als ik op de PX site kijk staat met Mobilus M maar max. 10 GB mobiele data. Misleidend ?
Dubbel zoveel data in je Tuttimus: ja
Je zult wel nog steeds je mobile free surf anytime kwijt zijn!
daarom ben ik ook nog niet overgeschakeld net als Antoon
Reputatie 7
Badge +1
daarom ben ik ook nog niet overgeschakeld net als Antoon
Klopt. Hoop echt dat PX voor free surf anytime een oplossing vind. Heb dit al meerdere malen aangegeven hoe. Als dit gebeurd denk ik dat veel PX klanten met een oude formule de overstap gaan doen.

Reageer