Beantwoord

Online smartphone promo

  • 24 May 2018
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Hallo,

afgelopen weekend heb ik online ingetekend op de Galaxy S9-promo. De smartphone heb ik perfect toegestuurd gekregen - waarvoor dank 🙂. Daarbij zat een pay&go-simkaart, met een nieuw nummer. Ik had echter gevraagd om mijn oude nummer (Telenet) over te zetten naar Proximus.
Wordt hiervoor een nieuwe simkaart toegestuurd? Moet ik hiervoor langs een Proximus-center passeren?
Ondertussen is mijn nr bij Telenet 'afgesloten'.

PS: mijn oud nummer werd ooit 'opgestart' bij Proximus, alweer +20 jaar geleden. Mss kan dit helpen bij de afhandeling.

gr
Sven
icon

Beste antwoord door Jensen 25 May 2018, 09:11

Bekijk origineel

1 reactie

't is ondertussen allemaal in orde gekomen. Bijgevoegde sim-kaart bleek geen nieuw nummer te bevatten :)
Bedankt allemaal voor de hu... euh om te lezen 😉 😃 😃

Reageer