Vraag

Omzetten abonnement

  • 14 September 2017
  • 0 reacties
  • 166 Bekeken

Ondertussen 5 mensen van support aan de lijn gehad en in totaal een 3u aan de lijn gehangen betreffende verlenging en wijziging van abonnement in combinatie met aankoop van een i phone 7 plus.
Heel simpel, ik wil alles behouden zoals het is (internet thuis, digitale tv en GEEN vaste lijn).
Ik wil overgaan tot het aankopen van een i phone 7 plus black (320€ incl btw) in combinatie met het bizz mobile S abonnement in plaats van mijn huidig abonnement (bizz smart 25 met i phone 5s).
Hierdoor zou mijn maandelijkse betaling minder worden (ik heb niet meer nodig dan het bizz mobile s abonnement) waardoor de gsm zichzelf op 2 jaar bijna terugbetaald...
Doch wordt ik bij het 4e telefoontje een vaste lijn aangesmeerd (moet blijkbaar in het pack zitten) en een mobile L abonnement in plaats van een mobile S abonnement.
In elk van de 5 telefoontjes kreeg ik een andere medewerker aan de lijn van support en kreeg ik telkens een andere uitleg te horen.
De 5e medewerker had me beloofd om alles terug te zetten zoals het was aangezien ik na het 4e telefoontje een berekening kreeg van 126€/maand terwijl dit in het verleden maandelijks maar 113€ was. Internet thuis werd een pack van 59€ en abonnement werd omgezet naar Mobile L ipv Mobile S...
Wie kan me helpen aub?
klantnr = 609846617

0 reacties

Geen reactie

Reageer